۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۹
کد خبر: 85556530
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی فاز دوم مجموعه ورزشی کارگران دهلران آغاز شد

ایلام - ایرنا - عملیات اجرایی فاز دوم مجموعه ورزشی کارگران شهرستان دهلران در مراسمی با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی این استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام روز شنبه در این آیین با بیان اینکه سالن ورزشی کارگران مسکن مهر دهلران ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: پیمانکار فاز دوم عملیات اجرایی این پروژه مشخص شده و هم اکنون در حال تجهیز کارگاه است.

"نوالدین الیاسی" با اشاره به اینکه این پروژه در سال ۱۳۹۰ با اعتباری معادل پنج میلیارد ریال در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۳۲ متر مربع آغاز شده است، ابراز کرد: بعد از حدود ۱۰ سال بلاتکلیفی سال گذشته ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای محوطه سازی این پروژه از محل اعتبارات ملی اختصاص یافت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اظهار کرد: تلاش می‌شود که این مجموعه در راستای استفاده مردم این شهرستان به ویژه کارگران منطقه مورد بهره برداری قرار گیرد.

فرماندار ویژه دهلران نیز در این آیین با قدردانی از پیگیری نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان و مسئولان استان در راستای تزریق اعتبارات به این مجموعه، ابراز کرد: تکمیل و بهره برداری از مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان با توجه به حضور کارگران و استقرار شرکت های مختلف نفتی و پتروشیمی، یک نیاز ضروری است.

عملیات اجرایی فاز دوم مجموعه ورزشی کارگران دهلران آغاز شد

"لطیف صادقی" خواستار تکمیل هر چه سریعتر این پروژه به منظور بهره‌مندی همه مردم شهرستان از فضای ورزشی مناسب شد و گفت: خوشبختانه در سه سال گذشته توجه ویژه‌ای به فضاهای ورزشی این شهرستان از جمله زمین چمن مصنوعی در روستاها شده است.

نماینده مردم شهرستان های آبدانان، بدره، دهلران و دره‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، با تاکید بر توجه ویژه به تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر و مسکن ملی در این شهرستان، گفت: دستگاه‌های اجرایی متولی بایستی این موضوع را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

"اسدالله چراغی" با اشاره به پیشرفت ۴۰درصدی سالن ورزشی کارگران مسکن مهر این شهرستان، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده برای این پروژه، با همکاری مسئولان استانی، شهرستانی و کشوری اعتبار مناسب برای آن لحاظ شده و هر ساله اعتبار مورد نیاز به آن تزریق می شود.

وی بر ضرورت نظارت جدی و تسریع در تکمیل بر این پروژه تاکید کرد و افزود: مجموعه مسکن مهر شهرستان در زمینه تأمین آب شرب هم مشکل داشت که با پیگیری‌، مشکل حل شده و روند تکمیل زیرساخت‌های مورد تامین آب این مجموعه ادامه دارد.

چراغی یادآور شد: وظیفه مسئولان پیگیری امورات مردم است و ما در این هیچ کوتاهی از کسی نمی‌پذیریم.

عملیات اجرایی فاز دوم مجموعه ورزشی کارگران دهلران آغاز شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این مراسم اظهار کرد: در سال ۱۳۹۰ این طرح را در قالب تعاونی‌ به صورت تفاهم سه جانبه برای پیمانکاری که نتوانست کار انجام دهد واگذار شد و امید است که با همکاری مردم و شرکت‌های تعاونی، شاهد تکمیل این مسکن‌ها باشیم.

"فرشاد دوستی" با اشاره به پیگیری‌های لازم برای تکمیل مسکن مهر شهرستان دهلران، افزود: تکمیل و تسریع در ساخت و تحویل مسکن مهر دهلران نیازمند همکاری و تعامل تعاونی‌ها و مردم است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه زیرساخت‌های مسکن مهر این شهرستان نیز، شهرداری دهلران باید بر اساس قرارداد منعقد شده، پای کار آمده و زمینه لازم را برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر را فراهم کند.

۵۰ درصد هزینه محوطه سازی به عهده ماست پای کار بیایند و ما بر قرارداد و ادامه ان تاکید دارم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha