۱۴ کارگاه برای پرکردن اوقات فراغت کودکان قشمی پیش بینی شد

قشم - ایرنا - مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم گفت: ۱۴ کارگاه آموزشی تابستانه با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

نجوا آزاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کارگاه ها در بخش های مختلف از جمله هم قصه هم نقاشی، کار دستی آسان، پرورش حواس و خلاقیت، فن بیان، سوزن دوزی(پلیوار)، نوشتن خلاق، نقاشی با گواش، رباتیک، الکترونیک، چرتکه، نمایش فیلم و انیمیشن و پاتوق نوجوانی(صبحانه با کتاب) است.

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان تا پایان خرداد ماه مهلت دارند در این کارگاه های آموزشی ثبت نام کنند گفت: آغاز فعالیت این کارگاه ها نیز در هفته اول تیرماه است.

مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم ادامه داد: مهمترین رسالت و اولویت کانون پرورش فکری، رشد و شکوفایی خلاقیت‌ها و شناسایی استعدادهای گروه‌های سنی پنج تا ۱۷ سال است.

آزاد با بیان اینکه این کارگاه ها برای تمامی گروه سنی کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است تصریح کرد: به طور میانگین در هر بخش برای ثبت نام ۱۰ تا ۴۰ نفر کودک و نوجوان برای روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته در ساعت های صبح و عصر برنامه ریزی شده است.

وی توضیح داد: مدت برگزاری این کارگاه‌ها به طور میانگین هشت تا ۱۲ جلسه و شهریه هر یک از آنها مبلغی بین ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۶ میلیون ریال تعیین شده است.

مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم اضافه کرد: در حال حاضر ۳۳۳ کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جزیره قشم هستند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha