۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۵
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85558778
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران بازوی قدرتمند دستگاه‌های اجرایی هستند

۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۵
کد خبر: 85558778
خبرنگاران بازوی قدرتمند دستگاه‌های اجرایی هستند

گرگان- ایرنا- رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گلستان گفت: دستگاه‌های اجرایی برای انتشار عملکرد خود به بازوان معتبری نیاز دارند که خبرنگاران در نمایش پویایی دستگاه‌ها و بیان مطالبات آنان نقش به سزایی دارند.

به گزارش ایرنا، شعبان شتایی روز دوشنبه در آستانه روز خبرنگار، با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی گلستان اظهار کرد: ایرنا با اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع اخبار و انتشار و تبیین وقایع و پیشرفت‌های کشور، نقش به‌سزایی در جامعه ایفا می‌کند.

وی خبرگزاری جمهوری اسلامی را یکی از رسانه‌های موثق، امین و پویا دانست و گفت: ایرنا جزو رسانه‌هایی است که می‌توان به آن اعتماد کرد.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گلستان آگاهی‌بخشی را رسالت دیگر اصحاب رسانه برشمرد و تصریح کرد: نقش خبرنگاران در ارتقای سطح دانش و آگاهی جامعه قابل‌توجه است.

خبرنگاران بازوی قدرتمند دستگاه‌های اجرایی هستند

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha