۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85559906
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه ارتقای بهره وری خراسان شمالی ابلاغ شد

۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبر: 85559906
برنامه ارتقای بهره وری خراسان شمالی ابلاغ شد

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی از ابلاغ برنامه ارتقای بهره وری به ادارات و دستگاه های اجرایی این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز سه شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: تدوین این موضوع در اختیار تمام دستگاه های اجرایی قرار گرفت و از امروز اجرای آن باید در اولویت کاری قرار گیرد.

وی افزود: بند اول سیاست های کلی برنامه پنج ساله هفتم توسعه و رشد اقتصادی کشور حتمی است و این کار با سرمایه گذاری داخلی و خارجی محققق می شود و مدیران باید برای آن تلاش کنند.

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: پنج مساله دارای اولویت در این برنامه برای استان شناسایی شده که شامل هدررفت آب شرب، افت کمی و کیفی آب های زیرزمینی، ناترازی در مصرف و تامین گاز، پایین بودن ارزش افزوده معدن و عملکرد پایین زنجیره ارزش گوشت است.

وی ادامه داد: خراسان شمالی دوازدهمین استان می باشد که این برنامه نهایی و مصوب شده است.

حسین نژاد با اشاره به پنجره واحد و سرعت عمل پاسخگویی اداره های خراسان شمالی تاکید کرد: میانگین متوسط پاسخگویی در کشور ۴۹ روز و در استان ۲۳ روز است و جایگاه هشتم را دارا هستیم و امید می رود با توجه به اهمیت رضایتمندی مردم این موضوع تسریع یابد.

وی بیان کرد: هدف از پنجره واحد سرعت عمل در پاسخگویی و ضوابط کلی است و باید در حداقل زمان پاسخگویی شود و استعلامات دستی صورت نگیرد، تمام نواقص جمع بندی و رفع شود و زمان پاسخگویی با رعایت تمام نکات انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: همه اتصالات باید به صورت رسمی و اطلاعات دقیق باشد و سعی شود این پنجره در این دولت به تکامل برسد و مردم در کوتاه ترین زمان، پاسخگوی مسائل خود باشند.

خراسان شمالی بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها زندگی می کنند و این استان از ۱۰ شهرستان تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha