۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85561019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار سمنان: خبرنگاران نقش اساسی در جلب مشارکت‌ و اعتماد جامعه دارند

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه نقشی مهم در مشارکت‌پذیری و اعتمادسازی در جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در پیامی همزمان با هفدهم مرداد «روز خبرنگار» بیان کرد: خبرنگاران با ابزار اندیشه و قلم در امر آگاهسازی، اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان در انجام رسالت واقعی خود، مسئولیت مهم فرهنگسازی، ترویج ارزشهای اسلامی و انقلابی، مشارکت‌پذیری و اعتمادسازی در سطح جامعه اسلامی را عهده‌دار هستند.

وی در این پیام افزود: در این رسالت خطیر چه بسیار هنرمندان اهل قلمی که جان شیرین خود را در راه تحقق اهداف و گسترش اطلاع رسانی در جامعه فدا کرده‌اند و به دیدار معبود شتافتند.

استاندار سمنان تاکید کرد: اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار را که با یاد و نام خبرنگار شهید «محمود صارمی» و دیگر شهیدان والامقام عرصه خبر و رسانه مزین است، به تمامی خبرنگاران، صاحبان قلم و اندیشه و فعالان عرصه مطبوعات و رسانه‌های گروهی استان سمنان تبریک عرض می‌کنم، از خداوند منان توفیقات روزافزون خبرنگاران پرتلاش را در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین و بیان خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رویارویی با جنگ ‌رسانه‌ای دشمنان و همچنین همکاری و تعامل بیشتر با دستگاه ها، سازمان‌ها، آگاهسازی و اطلاع‌رسانی جامعه را خواستارم.

بر پایه برآورد مرکز آمار ایران در سال ۱۴۰۰، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع ۷۵۷ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت دارد که از این شمار، بیش از ۲۰۰ هزار نفر ساکن مرکز استان هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا و طبق اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مجموع خبرنگاران عضو خانه مطبوعات، انجمن خبرنگاران و پذیرفته‌شدگان در سامانه جامع رسانه‌های کشور در این استان کمتر از ۲۰۰ نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha