۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85561204
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار: خبرنگاران امیدبخش جامعه باشند

۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۱
کد خبر: 85561204
استاندار: خبرنگاران امیدبخش جامعه باشند

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با بیان اینکه رسانه‌های این استان بسیار توانمند و عملکرد آنان رضایت‌بخش است، گفت: خبرنگاران با نگاه به تلاش‌های انجام شده و توجه به داشته‌ها بیش از پیش نشردهنده امید در جامعه باشند.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در رشت اظهار کرد: مهمترین وظیفه کنونی خبرنگاران، جهاد تبیین است و این مقوله مسئولیت خطیر این قشر از جامعه است.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: خبرنگاران باید در بخش مطالبه‌گری رویکرد امانت، دقت و سرعت را اصول کار خود قرار دهند و از انتشار اخبار غیرواقعی و شایعات خودداری کنند و بیش از پیش امیدبخشی را در جامعه ترویج کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دشمنان از طریق رسانه بر افکار عمومی نفوذ می‌کنند، بایستی در فضای رسانه‌ای با آنان مقابله کنیم و با استفاده مناسب از ابزارهایی که دراختیار داریم، اخبار صحیح را دراختیار مردم قرار دهیم.

استاندار گیلان اضافه کرد: البته هر روز مردم از مسائل جامعه مطلع می شوند که این امر بر اساس زحمات خبرنگاران حاصل می شود و من نیز به عنوان خادم مردم با فرهنگ گیلان نیز هر روز اخبار را مرور می‌کنم و خیلی از مباحثی که از نگاه ما پنهان است، توسط خبرنگاران بازگو می‌شود که این امر بسیار ارزشمند است.

وی بیان کرد: ما در مسائل مختلف کشور می‌توانیم قلم‌های زیبای خبرنگاران را جستجو کنیم و از سوی دیگر نقد منصفانه خبرنگاران باعث توسعه و پیشرفت می‌شود زیرا با آسیب‌ها و نقص‌های موجود آشنا می شویم تا برای رفع آنان گام برداریم.

عباسی به تلاش خبرنگاران همگام و همدوش با مدیران اجرایی اشاره و خاطرنشان کرد: در چند ماه اخیر سه انتخابات برگزار کردیم که این انتخابات در سلامت کامل انجام شد و تلاش خبرنگاران در انعکاس اخبار این حوزه شایسته قدردانی است.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار کرد: در خصوص مشکلات و خواسته‌های خبرنگاران تلاش کردیم که در چارچوب قانون از آنان حمایت کنیم و آن چیزی که در مسئولیت ما قرار دارد، به هیچ وجه کوتاهی نخواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha