۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۰۳
کد خبر: 85561534
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کرمان: گاه خبر یک رسانه دولت را پشت یک جریان بسیج می‌کند

کرمان- ابرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران و نقش آنان در جامعه برای حل مشکلات و آگاهی بخشی گفت: گاه یک خبر یک خبرنگار دولت و پشتیبانی های دولت را پشت یک جریان بسیج می کند تا مسایل پیگیری و حل شود که نشانگر اهمیت این جایگاه است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز چهارشنبه ، ۱۷ مرداد- روز خبرنگار- در نشست صمیمانه با جمعی از خبرنگاران استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی، دهها شهید خبرنگار کشورمان و نیز افزون بر ۱۶۰ خبرنگار شهید در غزه افزود: جایگاه خبرنگاری بسیار مهم، ارزشمند است و قابل توجه است.

وی بیان کرد: خبرنگاری یک جریان دو طرفه است زیرا هم یک تبیین کننده قوی برای طبقات مختلف مخاطب به شمار می رود و هم منتقل کننده مشکلات و موانع به برای مسئولان برای تصمیم گیری و حل مسائل است.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: دشمن رقیب جدی رسانه های کشور است و نمی خواهد تبیین شماها به نتیجه برسد یا خبر حقیقی و واقعیت ها جایگاه اصلی خودش را پیدا کند.

امام جمعه کرمان: گاه خبر یک رسانه دولت را پشت یک جریان بسیج می‌کند

وی با بیان اینکه هر چه جلوتر می رویم ابزارهای رسانه ای مدرن تر می شود و انعکاس یک خبر در گوشه ای از دنیا ، کل جهان را تاثیر خود قرار می دهد گفت : در عصر حاضر رسانه ها در تنویر افکار عمومی بسیار موثر هستند.

در این نشست تعدادی از اصحاب رسانه های استان اعم از خبرگزاری ها، مطبوعات و پایگاه های خبری نیز به بیان نظرات ، دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند که امام جمعه کرمان خواهان بیان مصداقی تر برخی مشکلات شد و گفت مطالبات آنان را پیگیری می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha