تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در همدان ۱۲ هزار شغل ایجاد کرد

همدان-ایرنا- مدیر صندوق کارآفرینی امید همدان گفت: تسهیلات پرداختی توسط صندوق کارآفرینی امید همدان طی سه سال گذشته بیش از ۱۲ نفر اشتغال زایی را بدنبال داشته است.

به گزارش ایرنا، ارسلان حسن پور روز شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز همدان به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به اقدامات شاخص دوره سه ساله صندوق کارآفرینی امید در استان همدان اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ تاکنون سه هزار و ۴۸۲ فقره تسهیلات ارزان قیمت به میزان بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به متقاضیان در استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ۱۲۹ واحد و بنگاه اقتصادی راکد و نیمه فعال طی سه سال گذشته با تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید همدان به چرخه اقتصاد باز گشته اند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان با اشاره به پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ گفت: در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، ۸۰۲ فقره تسهیلات اشتغال از این محل به میزان ۲ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال پرداخت از سوی این صندوق پرداخت شد.

تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در همدان ۱۲ هزار شغل ایجاد کرد

حسن پور تسهیلات پرداختی در بخش اشتغال روستایی را نیز ۱۶۰ فقره با مبلغ ۵۸۸ میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان همچنین با اشاره به پرداخت تسهیلات خرد این صندوق به متقاضیان از طریق نامه ها و درخواست ها به ریاست جمهوری نیز اظهار کرد: تسهیلات پرداختی سامانه سامد ریاست جمهوری نیز ۸۴۹ فقره با مبلغ ۱۷۷ میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات این صندوق به صورت قرض الحسنه و با نرخ سود چهار تا چهارده درصد به متقاضیان واجد شرایط و متقاضیان ایجاد کسب و کارهای خرد پرداخت می شود، اظهار کرد: این صندوق بازویی برای دولت به منظور پیشبرد اهداف کارآفرینی و اشتغالزایی اقشار ضعیف و متوسط جامعه به حساب می آید.

حسن پور با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید همدان در اجرای تفاهم نامه ها با دستگاه های مختلف تعهدات خود را عملی کرده است،افزود: این صندوق در پرداخت تسهیلات بانکی مصوب و پیش بینی شده در سطح استان و کشور رتبه های برتر را به خود اختصاص داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha