۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبر: 85562116
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکلات ۱۱ واحد تولیدی کرمان رسیدگی شد

۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبر: 85562116
مشکلات ۱۱ واحد تولیدی کرمان رسیدگی شد

کرمان - ایرنا - پانزدهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمان در سال جاری در حالی امروز (پنجشنبه) برگزار شد که به مشکلات ۱۱ واحد صنعتی و تولیدی استان رسیدگی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، این نشست به ریاست محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و دیگر اعضای کارگروه به منظور رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی برگزار شد، در این نشست با بررسی مسائل ۱۱ واحد صنعتی و تولیدی استان، دستورات لازم برای رفع مشکلات آن‌ها صادر شد.

استاندار کرمان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکید کرد: از شرکت‌هایی که خط تولیدی راه‌اندازی می‌کنند، حمایت و مشکلات آنها را طبق قانون رفع کنید اما ارزیابی زیست محیطی همواره مقدم بر آغاز هر فعالیت صنعتی و تولیدی و آماده‌سازی تجهیزات دیگر طرح است.

محمدمهدی فداکار در خصوص چالش‌های پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان طرح‌های خصوصی ‌گفت: تسهیلات بانکی به ساختمان‌هایی که نیمه کاره بوده و قرارداد رسمی و موافقت وصولی ندارد، پرداخت نشود.

وی با همکاری دستگاه‌های اجرایی در استفاده از همه ظرفیت‌های کارگروه‌ها در جهت‌ تحقق شعار سال و افزایش تولید واحدهای فعال که بازار فروش محصولات آنها خوب است و یا احیای واحدهای راکد، موافقت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha