۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۷
کد خبر: 85562354
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر و اربعین در استان تهران

پردیس- ایرنا- رئیس بسیج رسانه استان تهران گفت: جشنواره های مذهبی، فرهنگی ابوذر، طنین و سوگواره اربعین امسال برگزارمی شود.

به گزارش ایرنا، مصطفی قاضی زاده روز پنج شنبه در حاشیه نشست خبری که در سالن جلسات سپاه شهرستان برگزار شد به خبرنگاران گفت: امسال جشنواره رسانه ابوذر برای نهمین سال در استان تهران به مرکزیت شهرستان ری و با محوریت موضوعات تیتر، گزارش، پادکست و سایر موارد رسانه ای برگزار و اختتامیه این جشنواره دی ماه سالجاری خواهد بود.

وی ادامه داد:جشنواره طنین مختص بانوان خبرنگار است، در این جشنواره بانوان خبرنگار می توانند آثار خود را از بازه زمانی اول فروردین سالجاری تا مهرماه مصادف به هفته دفاع مقدس به دبیرخانه آثار در شهرستان بهارستان در حوزه های مختلف رسانه ای ارسال کنند.

رئیس بسیج رسانه استان تهران افزود: جشنواره سوگواره اربعین در حوزه استانی از امروز ۱۸ مرداد آغاز شده وتا فردای اربعین ادامه خواهد داشت این جشنواره به مرکزیت باقر شهر با موضوعات تیتر، گزارش، عکس، موشن گرافی، پادکست و سایر آثار رسانه ای برگزار و اختتامیه آن بعد از اربعین در شهر ری ، حرم سید الکریم برگزار مرکزیت آن به عهده دوستان در باقر شهر هست دبیرخانه در باقر شهر تیتر گزارش می شود.

خبرنگاران درخط مقدم جنگ نرم رسانه ای قرار دارند

فرمانده سپاه شهرستان پردیس در این نشست اظهار داشت: امروز درگیر جنگ نرم و جنگ تمام عیار هستیم ،بسیاری از آحاد جامعه درگیر این جنگ هستندو اصحاب رسانه در خط مقدم این جبه نقش کلیدی و تاثیرگذار دارند.

برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر و اربعین در استان تهران

سرهنگ ابراهیم گرمابدری با بیان اینکه رسالت خبرنگاران سنگین ومهم است، توضیح داد: بنا برمنویات رهبری؛خبرنگاران در برابر چیزی که می نویسید و چیزی نمی نویسید مسئول هستند که اهمیت حوزه رسانه را نشان می دهد.
فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: قلم ،نگاه و اشراف خبرنگار بر مسائل و مشکلات شهرستان درحل مسئله بسیار مهم است و جامعه انتظار انعکاس و انتقال و پی گیری مسائل را دارد.

وی ادامه داد:خبرنگار توانمند در حوزه مطالبه گری با صراحت و شجاعت درمیدان حضور دارد زیرا نماینده مردم برای مطالبه گری با قدرت رسانه ای هستند و در این فضا باید دقت کنند که با بی طرفی اخبار سازنده را پی گیری و منتشر کنند.

وی با بیان اینکه در مسئله غزه رسانه نقش کلیدی داشت، توضیح داد: با نقش موثر رسانه تمام دنیا به مظلومیت غزه پی برد و راهپیماییهای زیادی در کشورهای اروپایی در حمایت از مرم غزه برپا شد و فضای رسانه ای این شورو هیجان را رقم زد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: ۴۰ هزار زن ، مرد و کودک به شهادت رسیدند، امروز دنیا جنایتهای رژیم صهیونیستی را به واسطه نقش رسانه به خوبی می بینند ونسبت به آن واکنش نشان می دهند.

گرمابدری ادامه داد: اربعین بزرگترین اجتماع از همه مذاهب است و رسانه های غربی تحمل نمی کنند که در یک بازه زمانی ۲۰ میلیون نفر در مراسم ارعین حضور داشته باشند و به سانسور خبری روی می آورد.

وی افزود: دشمنان نمی توانند ظرفیت بالای مردمی ما را سانسور کنند، ۴۶ سال ازانقلاب اسلامی گذشته است و همه دشمنان در طی این سالها دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی را زمینگیر و نابود کنند اما نتوانستند،موشکهای ما خواب را از دشمنان گرفته است.

گرمابدری افزود: نقش رسانه در حوزه جهاد تبیین بنا بر منویات رهبری نقش کلیدی است خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین نقش مهم و تاثیر گذاری دارند با توجه به اینکه تبیین روشن کردن واقعیتها و معرفی دستاوردها ی انقلاب ونظام است.

وی اظهار داشت: در چارچوب توان و اختیار خود از خبرنگاران شهرستان حمایت می کنیم و از تلاش بی وقفه خبرنگاران شهرستان که دغدغه درد مردم را دارند و آنها را به خوبی انعکاس می دهند تشکر می کنیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha