۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۷
کد خبر: 85562894
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مسئولان از ایجاد دوقطبی در جامعه پرهیز کنند

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان آستارا گفت: مردم و مسئولان نظام مراقبت کنند در جامعه دو قطبی ایجاد نشود و گوش به شیطنت های دشمنان ندهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان آستارا اظهارکرد: دولت در مرحله مهمی قرار دارد و در هفته آینده وزرای خود را به مجلس معرفی می کند که امیدورایم افرادی قوی و مومن برای کرسی های وزارت انتخاب شوند.

وی افزود: هر چه دولت قوی و تاثیر گذار تشکیل شود، موجب پیشرفت و تعالی جامعه و نظام خواهد شد و امیدورایم طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر هم‌صدایی و همراهی قوا، دولت و مجلس با همیاری همدیگر دولتی قوی را تشکیل دهند.

امام جمعه شهرستان آستارا تاکید کرد: کمک به دولت وظیفه همه مردم و مسئولان نظام است و دولت هم طبق معیارهایی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند، باید گام بردارد و ما که داعیه تشکیل تمدن اسلامی را داریم باید بتوانیم در مسیر انقلاب و اسلام ناب محمدی(ص) ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: رعایت اولویت ها در کشور بسیار مهم و اساسی است، مهمترین موضوعی که باید مد نظر همه مسئولان باشد و بارها رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فرموده اند، اقتصاد و معیشت مردم است که باید در دستور کار همه مسئولان باشد و مردم در سفره های خود شاهد تغییر باشند.

حجت الاسلام باقری ارومی خاطرنشان کرد: مسئولان کشور باید از توان داخلی غافل نشوند زیرا اگر توان داخلی نادیده گرفته شود با مشکلات عدیده ای روبرو خواهیم شد.

وی ادامه داد: مسائل کشور را نباید به امید و نگاه یه غرب و کشورهای دیگر منوط کرد، زیرا طبق سنوات قبل هرگاه ما مسائل مهم کشور و جامعه را به امید عنایات آنها نیمه کاره رها کردیم دچار خسران و پشیمانی شده ایم.

امام جمعه شهرستان آستارا اعلام کرد: باید سیاست خارجی فعال و کارآمد داشته باشیم و منفعل عمل نکرده و نگذاریم دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

حجت الاسلام باقری ارومی به ۲۳ مرداد سالروز مقاومت اشاره کرد و گفت: در این روز حزب الله لبنان توانست رژیم اسرائیل را شکست دهد و انشاالله به زودی این اتفاق بزرگ در غزه نیز رخ خواهد داد.

وی در خصوص خون خواهی از اسرائیل به جهت شهادت میهمان ایران اسلامی، شهید هنیه اظهارکرد: خون خواهی از دشمن اگر خواسته همه مردم یک کشور نباشد اجرایی و عملی نخواهد شد، در ایران اسلامی همه مردم و مسئولان یک صدا خون خواهی و تنبیه سخت دشمن را از دولتمردان و مسئولان نظامی کشور می خواهند و بزودی نیز اتفاق خواهد افتاد.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله حدود ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha