متولیان حوزه صنعت از بین افراد باتجربه در این حرفه انتخاب شوند

اصفهان – ایرنا – مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند گفت: متولیان و دست اندر کاران حوزه صنعت باید از بین افراد باتجربه و آشنا به چالشهای این حرفه انتخاب شوند.

به گزارش ایرنا، علیرضا جنتی روز شنبه در بازدید خبرنگاران از خط تولید این مجموعه نشستی بمنظور بیان مشکلات حوزه صنعت افزود: صنایع به عنوان موتور محرک اقتصاد و عامل مهم اشتغالزایی در کشور نیازمند برداشتن موانع پیش رو به دست متولیانی هستند که دارای سن تجربی و کاری معقول در این حرفه باشند.

وی اظهار داشت: واحدهای صنعتی فعال که مهمترین انگیزه و هدفشان توسعه تولید و اشتغالزایی در کشور است نباید برای مباحث بانکی، مالیاتی و خدماتی با چالش‌های بزرگ و بی‌جواب و یا پاسخگویی‌های زمان‌بر مواجه باشند.

مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند یکی از چالشهای فعالیت این صنعت را مشکل قطعی برق در تابستان و مشکل کاهش مصرف گاز در زمستان عنوان کرد و گفت: این مساله لطمات جبران ناپذیری را به میزان تولیدات این گروه صنعتی و تاثیرگذار در کشور وارد می‌کند.

وی، با بیان اینکه ۶۰ درصد کل نیاز کشور در بخش شهرسازی و تاسیسات ساختمانی در این مجموعه صنعتی تولید می‌شود گفت: این موفقیت با همت ۲۷ مجموعه تولیدی فعال در زمینه لوله اتصالات، شــیرآلات، انواع سیستم‌های ســرمایش و گرمایش، گچ برگ، سیم و کابل زیرپوشش گروه صنایع گیتی پسند حاصل شده است.

مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند افزود: همچنین در زمان حاضر حدود چهاز هزار نفر در واحدهای مختلف تولیدی زیر مجموعه این شرکت مشغول به کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و پشتکار مدیران و کارکنان، اکنون در این مجموعه بالغ بر ۹۹ درصد مواد اولیه بصورت داخلی تامین می‌شود و بسیاری از دستگاه‌ها نیز به ابتکار نیروهای خلاق این شرکت ساخته شده است.

جنتی یادآور شد: برنامه ریزی، مدیریت تامین و نیاز بازار، تقویت و توسعه بازارهای جهانی و صادرات به کشورهای جهان در دستور کار جدی این گروه قرار دارد.

به گفته وی، بالغ بــر ۲ هزار و ۵۰۰ نماینده و ۲۰ هــزار مجری در سرتاسر کشور در این مجموعه صنعتی فعالیت دارند.

مدیر عامل گروه صنایع گیتی پسند افزود: نهایت تلاش مدیران و کارکنان این مجموعه صنعتی تولید و عرضه محصولات باکیفیت است که در زمان حاضر به صورت مستقیم به بسیاری از کشورهای اطراف و همچنین با واسطه به کشورهای اروپایی صادر می‌شود.

جنتی همچنین با نام بردن از «حاج ناصر جنتی» موسس این مجموعه صنعتی گفت: این شرکت برای گرامیداشت و نگهداشت یاد آن مرحوم ۱۰ درصد از درآمد کل این مجموعه را برای امور خیریه، پرداخت وام و کمک به نیازمندان اختصاص داده است.

به گزارش ایرنا، گروه صنایع گیتی پسند در شهرک صنعتی مورچه خورت در ۴۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha