۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85563671
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فروش بلیت به زائران اربعین در اصفهان کنترل می‌شود

اصفهان-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: بازرسان بمنظور جلوگیری از گرانفروشی فرایند فروش بلیت اربعین در استان را با دقت رصد کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری روز شنبه در ستاد اربعین استان افزود: بازرسان باید در باره نحوه فروش بلیت به زائران بازدید میدانی داشته باشند و روی نحوه خرید و فروش بلیت‌ها و قیمت‌ها نظارت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان از فعالیت سیستم بانک‌های استان بخصوص پست بانک در واگذاری ارز به زائران، قدردانی و این عملکرد را روان و با سهولت توصیف کرد و گفت: شعبه های پست بانک اکثراً روستایی هستند و واگذاری ارز به زائران در سراسر استان را تسهیل می‌کنند.

جان‌نثاری تأکید کرد: تاکنون در زمینه برگزاری اربعین حسینی، درخواستی از دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان نداشتیم که بی‌پاسخ بماند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن درصدد تضعیف راهپیمایی اربعین حسینی است که در این شرایط بایستی هوشیارانه عمل کنیم، زیرا حربه دشمن، تحریف وقایع اربعین است.

معاون استاندار اصفهان با تأکید براینکه اربعین حسینی انسانساز است، بیان کرد: ه‍ر آنچه زیبایی در باره اربعین وجود دارد باید به بهترین و کاربردی ترین روش ممکن رسانه‌ای شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اصفهان، ۱۸۰ موکب استان اصفهان به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی خواهند کرد.

از این تعداد ۲۱ موکب در نقاط مرزی، ۳۳ موکب در مسیر نجف اشرف به کربلا، ۱۵ موکب در نجف اشرف، پنج موکب در کاظمین و سامرا و سایر مواکب در کربلای معلی مستقر خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha