۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۵
کد خبر: 85563700
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران در ملارد

ملارد - ایرنا - رئیس پلیس راهور شهرستان ملارد از آغاز اجرای طرح ساماندهی موتورسواران و تشدید برخورد با راکبین متخلف در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا سرهنگ داود محمدی روز شنبه با اعلام این خبر افزود : در راستای مطالبه شهروندان و با هدف حفظ سلامتی راکبین موتورسیکلت، ارتقای نظم و امنیت ترافیکی و ایمنی و آرامش شهروندان از امروز شنبه ۲۷ مردادماه طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران در امتداد طرحهای آرامش و ایمنی ترافیکی پلیس راهور در سطح معابر و خیابان های ملارد و صفادشت اجرا خواهد شد.

به گفته این مقام انتظامی در این طرح با تخلفات موتورسیکلت سواران از جمله ارتکاب تخلفات حادثه ساز، حرکت در خطوط ویژه اتوبوس، حرکت بطور مارپیچ، ایجاد آلودگی صوتی و تولید صدای ناهنجار، عدم استفاده از کلاه ایمنی و حرکت در پیاده رو ، بطور قاطعانه و برابر قانون برخورد شده و ضمن اعمال قانون و ثبت در سوابق رانندگی افراد، وسیله نقلیه متخلف نیز به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی با بیان اینکه عمده موتورسواران بیمه ، گواهینامه و معاینه فنی ندارند و همین مساله مشکلاتی را برای آنان بهمراه خواهد داشت گفت: آمارها نشان می دهد متاسفانه ۴۹ درصد از تصادفات منجر به فوت در تهران مربوط به موتور سواران است و این آمار نگران کننده است.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: درباره ساماندهی موتورسواران می توان از طریق فرهنگسازی و با همکاری و همراهی موتورسواران به نتایج بهتری در رعایت قوانین ، کاهش تصادفات و سلامت راکبین دست‌ یافت.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha