خبرگزاری ایرنا نقش مهمی در آگاهی مردم به مسایل شهری دارد

قزوین - ایرنا - مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی در راستای رسالت خبری خود همواره و در طول مدت زمان حیات خود نقش مهمی در آگاهی بخشیدن و افزایش سطح فرهنگ عمومی جامعه نسبت به مسایل شهری داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدمهدی تقوی روز یکشنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین و در دیدار با رییس و کارکنان این مرکز از انعکاس به موقع فعالیت های حوزه اتوبوسرانی شهرداری توسط این رسانه تقدیر و قدردانی کرد و یادآور شد: افزایش سطح فرهنگ عمومی و نگرش مردم نسبت به خدمات شهرداری بدون شک نقش مهمی در بهبود خدمات شهری و رفع نواقص و کمبودها خواهد داشت.

وی ادامه داد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین امسال موفق شد با خریداری ۲۵ دستگاه ون، ۱۸ دستگاه اتوبوس و ۲۵ دستگاه مینی بوس ناوگان خود را بیش از گذشته تجهیز کند هر چند هنوز به صورت کامل خودروهای یاد شده به این سازمان تحویل داده نشده اما در صورت ورود کامل این تعداد خودرو در آینده نزدیک شاهد تحول و رفع معضلات موجود در حوزه حمل و نقل درون شهری خواهیم شد.

تقوی ادامه داد: همچنین سعی کرده ایم تا بیشتر مشکلات و نارضایتی های رانندگان را بررسی و رفع کنیم و به همین منظور نیز ناظران این سازمان با نظارت های دقیق خود درصدد جلب رضایت بهره بردارانی که با مردم سر و کار دارند، می باشد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه در حال حاضر شست و شوی مرتب ایستگاه های اتوبوس و بحث واگذاری آن به بخش خصوصی نیز صورت گرفته، تاکید کرد: در تلاش هستیم تا تمام دستگاه های اتوبوسرانی خود را به سامانه های هوشمندسازی تجهیز کنیم تا شهروندان با کارت بانکی، گوشی های همراه و بارکدهای نصب شده بتوانند کرایه خود را پرداخت کنند و در این زمینه نیازمند اطلاع رسانی کافی و جامع از سوی رسانه ها به شهروندان هستیم.

خبرگزاری ایرنا نقش مهمی در آگاهی مردم به مسایل شهری دارد

لزوم تلاش بیشتر شهرداری قزوین در رفع مشکلات اتوبوسرانی

رضا اسدی، رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: خبرگزاری ایرنا در حیات ۹۰ ساله خدمت خود در حوزه اطلاع رسانی تاکنون تلاش داشته تا با محور قرار دادن قانون و اخلاق رسانه ای یار و یاور مسوولان در حوزه تولید محتوای خبر و آگاه سازی مردم در حوزه های مختلف باشد.

وی اضافه کرد: یکی از مسایل مهم و دارای اولویت در ایرنا، بسترسازی برای تقویت فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی است اما شهرداری قزوین نیز باید برای رفع برخی از مسایل و مشکلات حوزه اتوبوسرانی تلاش بیشتری داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha