برکه پریان آستارا به مردم بازگردانده شد + فیلم

آستارا - ایرنا - بازرس‌کل استان گیلان با بیان اینکه برکه پریان آستارا به مردم بازگردانده شد،گفت: بازرسی استان در صیانت از اموال مردم با احدی تعارف ندارد و مماشات نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، احمد آقایی روز یکشنبه در بازدید از برکه پریان شهرستان آستارا در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با پیگیری‌های خوب و تاثیرگذاری که از سوی شهرداری آستارا و حمایت‌های بازرسی استان گیلان صورت گرفت، برکه پریان از چنگال سودجویان خارج و به مردم برگردانده شد.

وی افزود: امروز اسناد این برکه رسما به شهرداری آستارا تحویل داده می‌شود و امیدورایم شهرداری با بستن قراردادهای خوب و طرح‌های توسعه یافته و تاثیر گذار در راستای بالا بردن سطح امیدآفرینی و رفاه مردم گام بردارد.

بازرس کل استان گیلان ادامه داد: اداره‌کل بازرسی استان با ۶ گروه از کارشناسان و مدیران ارشد آمادگی کامل دارد تا در راستای بالا بردن اعتماد مردم و کوتاه کردن دست سودجویان اقدام‌های عملی و مستمری را انجام دهد.

آقایی تصریح کرد: مهمترین موضوع در اقدامات ما رضایت مردم و شاد کردن دل آنان است؛ زیرا امید مردم به مسئولان است تا بتوانیم با بهترین عملکرد بالاترین خروجی را در کارها داشته باشیم و باعث اعتماد آنان شویم.

برکه پریان آستارا به مردم بازگردانده شد + فیلم

بازرس کل استان گیلان بیان کرد: حسب دستور بازرسی‌کل کشور امروز این عرصه در اختیار شهرداری آستارا قرار گرفت تا به زودی شهرداری اقدامات خوبی را در آنجا برای مردم انجام دهد.

آقایی با تاکید بر اینکه گردشگری ویژگی بارز شهرستان آستارا است،گفت: این شهرستان به عنوان پیشانی استان گیلان شهرستان حائز اهمیتی است و به همین دلیل نباید برای توسعه شهری و شهرستانی مهمترین موضوعات از جمله امنیت غذایی و کشاورزی را به فراموشی سپرد.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله حدود ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha