هاشمی‌طبا: «دنیامالی» مدیری مجرب و کاربلد در ورزش ایران است

تهران- ایرنا- مشاور وزیر ورزش و جوانان در دولت یازدهم گفت: گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ورزش از سوابق اجرایی و ورزشی خوبی برخوردار است.

سیدمصطفی هاشمی‌طبا امروز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص گزینه پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارت ورزش و جوانان گفت: من احمد دنیا مالی را از نزدیک می‌شناسم. او از مدیراین مجرب و کاربلد ورزش ایران به شمار می‌رود و کارنامه موفق نیز در مدیریت خود دارد. او چندین سال متوالی در راس یک فدراسیون ورزش بوده و همچنین در انزلی در باشگاه ملوان کار کرده است.

این فعال سیاسی در خصوص سوابق اجرایی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نیز گفت: دنیامالی از جمله مدیرانی است که سوابق کار اجرایی و سیاسی نیز درد او هم در دولت فعالیت داشته و در وزارتخانه‌ها سمت‌های اجرایی داشته است. وی در انتخابات مجلس یازدهم نیز به عنوان نماینده مردم انزلی انتخاب شد. این تجارب می‌تواند به دنیا مالی برای موفقیت در بخش ورزش نیز کمک کند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در دولت یازدهم این را هم اضافه کرد: ورزش در کشور جایگاه خاصی دارد و وزیر دولت چهاردهم نیز باید برای آن برنامه مدون داشته باشد. دنیا مالی در صورت رای اعتماد هم باید برنامه و سیاست‌های کلان را پیش برده و هم اینکه ایده نو در سمت اجرایی جدید داشته باشد.

هاشمی‌طبا در پایان گفت: وزارت ورزش و جوانان مسوولیت سنگینی را بر عهده دارد و بهتر است بخش ورزش و جوانان از هم منفک شوند تا تمرکز وزیر بر روی ورزش و توسعه آن برای افتخارآفرینی در سطح جهان و المپیک باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha