۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۴۵
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85568570
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تقی‌زاده: دنیامالی مدیری تحول‌خواه است

۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۴۵
کد خبر: 85568570
تقی‌زاده: دنیامالی مدیری تحول‌خواه است

تهران- ایرنا- معاون اسبق وزارت ورزش، گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ورزش را مدیری تحول‌خواه دانست.

جمشید تقی‌زاده، معاون اسبق وزارت ورزش چهارشنبه‌شب  و در آستانه برگزاری جلسات رای اعتماد نمایندگان به کابینه دولت چهاردهم، در گفت‌وگو با ایرنا گفت: امروز ایران، در بزنگاه سیاسی مهمی قرار گرفته است. با عنایت به پیچیدگی‌ها و مشکلات کشور و به امید تغییر و بهبود شرایط زندگی مردم، نیاز است مجلس از تصمیمات و برنامه‌های مسعود پزشکیان حمایت کرده و پشتیبانی همه جانبه‌ای انجام بدهد. بی‌شک موفقیت و درخشش کابینه دولت چهاردهم، موجب امیدواری مردم و نشاط اجتماعی خواهد شد.

وی درباره معرفی احمد دنیامالی به عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت ورزش به مجلس، اظهار داشت: انتخاب و معرفی دنیامالی که مدیری تحول‌خواه است، بارقه امید را در جامعه ورزش به وجود آورده است. می‌توانیم با تکیه بر شایستگی، تجارب و توانمندی‌های او شاهد موفقیت‌ها و دستاوردهای درخشان در عرصه داخلی و بین‌المللی در جهت اعتلا و توسعه ورزش کشور باشیم.

تقی‌زاده افزود: با توجه به اشراف نمایندگان مجلس به شایستگی‌های اخلاقی، حرفه‌ای و مدیریتی دنیامالی، امید است با رای اعتماد به گزینه وزارت ورزش، در راستای تقویت دولت برای خدمت به مردم و جامعه بزرگ ورزش، آنها را برای خدمت‌گزاری بیشتر امیدوار سازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha