چند طرح عمرانی و خدماتی در نطنز بهره برداری شد

اصفهان-ایرنا- چند طرح عمرانی و خدماتی شهرستان نطنز از توابع اصفهان روز یکشنبه با حضور استاندار اصفهان بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا، "بزرگترین واحد صنعتی و تخصصی تولیدکننده سرکه" در استان اصفهان یکی از این طرح ها بود که با ظرفیت تولید سالانه ۱۵ هزار تن و حجم سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی با میزان تعهد اشتغال مستقیم ۱۸ نفر احداث و به بهره برداری رسید.

باسکول ۶۰ تنی شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی در روستای اوره مختص معادن شهرستان نطنز نیز در زمینی به مساحت یکهزار متر مربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال بهره برداری شد.

چند طرح عمرانی و خدماتی در نطنز بهره برداری شد

سیدرضا مرتضوی همچنین در سفر یکروزه خود به نطنز، سالن ورزشی شهید رییسی روستاهای فمی و متین آباد این شهرستان را پس از ۱۰ سال افتتاح کرد.

کلنگ این پروژه در سال ۱۳۹۲ به زمین زده شد و تکمیل آن با اعتبار ۲ میلیارد تومان جزو مصوبات سفر شهرستانی استاندار اصفهان به نطنز بود.

این مجموعه در زمینی به مساحت هزار و ۷۰۰ متر احداث شده و شامل هزار و ۲۰۰ متر سالن ورزشی و ۵۰۰ متر ساختمان اداری، رختکن و سرویس بهداشتی است.

چند طرح عمرانی و خدماتی در نطنز بهره برداری شد

با بهره برداری از این سالن ورزشی ساکنان منطقه از سفر به شهرستان آران و بیدگل برای تفریحات ورزشی که حوادثی نیز برای آنان بدنبال داشته است بی نیاز می شوند.

افتتاح طرح توسعه گلخانه‌های عباس آباد شهرستان نطنز نیز از دیگر برنامه های استاندار اصفهان بود.

این طرح از دی‌ سال ۱۴۰۰ در روستای عباس آباد کلید خورد و آن‌زمان تعداد گلخانه‌ها ۱۰ واحد بود. اکنون این گلخانه‌ها که برای پرورش گل و گیاه زینتی و در بافت روستا طراحی شده تا پایان تیر۱۴۰۳ به ۱۱۰ واحد افزایش یافت که تعداد ۵۰ واحد آن در مرحله بعد به بهره برداری می‌رسد.

چند طرح عمرانی و خدماتی در نطنز بهره برداری شد

در حال حاضر حدود ۱۰ هکتار از اراضی روستا در پوشش گلخانه قرار گرفته است و حدود ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم به این کار اشتغال دارند.

همچنین در این سفر طرح توسعه‌ی مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریفیان بادرود افتتاح شد.

طرح توسعه‌ی مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریفیان توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مساحت ۸۱۰ متر مربع در ۲ طبقه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان از اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز و امروز ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است طرح توسعه مرکز شهید شریفیان از مصوبات سفر شهرستانی استاندار در سال قبل بوده است که کامل اجرایی گردید.

به گزارش ایرنا در این سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و جمعی از مدیران کل نهادهای اجرایی، استاندار را همراهی کردند.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha