خبرنگاران، بازوی توانمند مرزبانی در اطلاع رسانی هستند

گنبدکاووس- ایرنا- معاون اجتماعی هنگ مرزی اترک گلستان با مهم دانسن اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه بویژه در موضوع مباحث مرزی و قوانین مرتبط با آن، نقش اصحاب رسانه را بسیار اثرگذار دانست و گفت: خبرنگاران بازوی توانمند مرزبانی ناجا در آموزش و اطلاع‌رسانی هستند.

عباسعلی بارانی روز دوشنبه به‌مناسبت بزرگداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار باحضور در نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس افزود: به سبب حساسیت برخی اخبار مناطق مرزی، انتظار از رسانه‌ها و خبرنگاران توجه به صحت و درستی اخبار و دریافت آن از منابع رسمی مرزبانی است.

وی اضافه کرد: گلستان به سبب همراهی و تعامل بسیار خود مرزنشینان این استان با نیروهای مرزبانی، امن‌ترین مرزها را در بین استان‌های مرزی کشور دارد.

معاون اجتماعی هنگ مرزی اترک تصریح کرد: بدون کمک و همراهی رسانه‌ها و خبرنگاران که مورد اعتماد عمومی مردم و مسئولان هستند، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه ناقص خواهد بود.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان رسانه کشور بالاخص شهید «محمود صارمی» خبرنگار ایرنا، گفت: اهمیت کار اطلاع رسانی به اندازه‌ای ارزشمند است که خبرنگاران حتی جان خویش را نیز در این حوزه نثار می‌کنند.

هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را در محدوده این استان به طول تقریبی ۳۵۰ کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان ۴۰۰ هزار نفری گنبدکاووس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha