۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85621371
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

آشنایی دانش‌آموزان مرزنشین گنبدکاووس با آسیب‌های اجتماعی

گنبدکاووس- ایرنا- نزدیک به ۸۰۰ دانش آموز دختر و پسر ۱۰ مدرسه مناطق مرزی شهرستان گنبدکاووس به‌مناسبت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی (۱۳ تا ۱۹ مهرماه) توسط کارشناسان و افسران هنگ مرزی اترک با برخی آسیب‌های اجتماعی بویژه در بخش فضای مجازی آشنا شدند.

معاون اجتماعی هنگ مرزی اترک گلستان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آموزش‌ همگانی این یگان نظامی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برای قشرهای مردم مرزنشین گلستان همواره برگزار می‌شود.

عباسعلی بارانی گفت: هدف این آموزش‌ها ارتقای آگاهی قشرهای گوناگون مرزنشین به‌ویژه نسل نوجوانان و جوانان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی باتبریک هفته انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اضافه کرد: بخش فضای مجازی و آسیب‌های آن از جمله آموزش‌های همگانی یگان هنگ مرزی اترک برای مرزنشینان بویژه دانش آموزان است.

آشنایی دانش‌آموزان مرزنشین گنبدکاووس با آسیب‌های اجتماعی

بارانی ادامه داد: در این هفته کارشناسان و افسران هنگ مرزی اترک باحضور در مدارس نواحی مرزی حوزه استحفاظی از جمله ۱۰ مدرسه دخترانه و پسرانه بخش داشلی‌برون شهرستان گنبدکاووس، آموزش‌های لازم درباره فضای مجازی، تهدیدها و آسیب‌ها و نیز راهکارهای مقابله با آن را نشان دادند.

معاون اجتماعی هنگ مرزی اترک گلستان تصریح کرد: آموزش مهمترین اصل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که باید از سنین کودکی و نوجوانی به فرزندان این مرز و بوم داده شود.

بارانی افزود: همکاری خوبی بین مرزبانان و مرزنشینان در گلستان وجود دارد.

هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را در محدوده این استان به طول تقریبی ۳۵۰ کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان ۴۰۰ هزار نفری گنبدکاووس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha