۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۲۳
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85566331
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخی انبارهای ضایعات در بجنورد به محل خرید اموال سرقتی تبدیل شده است

بجنورد-ایرنا- شهردار بجنورد گفت: برخی انبارهای خرید و فروش ضایعات محل خرید اموال سرقتی است و باید تصمیمات لازم جهت ساماندهی این مکان ها اتخاذ شود.

به گزارش ایرنا، سید محمد علی کشمیری دوشنبه شب در جلسه شورای شهر بجنوردبا تاکید بر اینکه افزایش صدور غیرقانونی پروانه انبارهای ضایعاتی مورد گلایه اصناف است، اظهار کرد: باید پیگیری‌های لازم برای جلوگیری از ادامه این روند انجام شود.

وی با اشاره به بهسازی مجموعه شهربازی بجنورد افزود: تجهیز و بهسازی این مجموعه یکی از مصوبات شهرداری در حوزه بسته‌های سرمایه گذاری بوده ولی تاکنون کسی برای سرمایه گذاری در آن ورود نکرده است.

شهردار بجنورد اضافه کرد: در حوزه سرمایه گذاری خصوصا شهربازی هیچکسی تمایل به سرمایه گذاری ندارد چرا که توجیه فاقد توجیه اقتصادی لازم است.

وی ادامه داد: با شرایط فعلی لازم است شهرداری با اعتبارات خود برای بهسازی و خرید تجهیزات این مجموعه بازی ورود پیدا کند.

افزایش 33 درصدی انبار ضایعات در بجنورد

عضو شورای شهر بجنورد گفت: ۹۰ انبار خرید و فورش ضایعات در بجنورد موجود است که نسبت به سه سال اخیر 33 درصد افزایش یافته است.

مهدی معلم اظهارکرد: ۲۰ انبار غیرمجاز خرید و فروش ضایعات در این بازه زمانی پلمب شده است ولی روند راه اندازی این انبارها همچنان صعودی است.

وی تسهیل گری مشاغل مزاحم و آلاینده را یکی از وظایف شهرداری عنوان کرد و گفت: انتقال انبارهای ضایعات هرچه سریعتر باید به حومه شهر انجام شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان بجنورد به عنوان مرکز استان ۳۲۴ هزار نفر جمعیت دارد که ۲۳۰ هزار آن در شهر بجنورد ساکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha