۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85566782
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۷ درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون کردستان به بخش صنعت پرداخت شد

سنندج- ایرنا- مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان کردستان گفت: ۳۷ درصد تسهیلات این بانک به طرح های بخش صنعت و بازرگانی در استان پرداخت شده است.

حبیب اله عمرانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مانده تسهیلات این بانک در استان را ۱۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال خواند و اظهار کرد: ۳۷ درصد تسهیلات این بانک در بخش صنعت و بازرگانی، ۲۰ درصد بخش کشاورزی، ۱۰ درصد بخش مسکن و ۳۳ درصد در بخش خدمات پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بانک توسعه تعاون در راستای انجام وظایف خود و خدمت به بخش تعاون ۸۸ درصد تسهیلات مصرفی را به این بخش اختصاص داده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان کردستان با اشاره به اینکه رسالت این بانک افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد و افزایش کمی و کیفی خدمات مالی در زمینه اقتصاد تعاونی‌هاست، بیان کرد: از جمله اقدامات موثری که در حوزه دیجیتالی شدن فعالیت های مالی توسط این بانک انجام شده عرضه اپلیکیشن بانکواره به بازار است.

عمرانی با بیان اینکه امکان افتتاح حساب و دریافت وام بدون مراجعه به شعبه برای مشتریان فراهم شده است، افزود: امکان سفارشی سازی خدمات برای مشتریان از طریق پلت فرم مذکور در آینده ای نزدیک فراهم می شود.

وی اضافه کرد: این بانک در راستای عمل به رسالت اجتماعی خود در یک سال اخیر ۴۲۹ فقره وام ازدواج به مبلغ ۹۵۲ میلیارد ریال و ۲۷۹ فقره وام فرزند آوری به مبلغ ۴۸ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان کردستان تعداد مشتریان این بانک را افزون بر ۱۰ درصد جمعیت استان خواند و گفت: از جمله طرح های شاخص که در این بانک تسهیلات دریافت کرده اند می توان به طرح شرکت بهینه صنعت آژند با فعالیت در زمینه استخراج سیلیس، تولید رب و پوره میوه‌جات، واحد پرورش اسب، نیروگاه تولید برق با انرژی خورشیدی، احداث هتل مروارید، دانه بندی شن وماسه، تولید دان طیور، احداث گلخانه، واحد تولید ادوات کشاورزی و واحد تولید لامپ اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha