۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85567651
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری سلامت در همدان

۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲
کد خبر: 85567651
برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری سلامت در همدان

همدان-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو (ECO) در همدان خبر داد.

به گزارش‌ خبرنگار ایرنا، سیدمجتبی حسینی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی همایش بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در همدان اظهار کرد: رویداد بین‌المللی گردشگری سلامت با حضور مقامات دولتی و غیردولتی ١٠ کشور عضو سازمان همکاریهای اقتصادی ECO به مدت سه روز در مهرماه در همدان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری این رویداد در بخش‌های مختلف سمینار، پنل‌های تخصصی و برپایی نمایشگاه با پشتیبانی وزارتخانه‌های متبوع و از طریق تامین مالی توسط بخش خصوصی پیش بینی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: حضور پررنگ و موثر بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله دانشگاه علوم‌پزشکی و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با هدف معرفی توانمندی های حوزه درمان و ظرفیت‌های گردشگری استان به ویژه در بخش توریسم سلامت مورد تاکید است.

برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری سلامت در همدان

حسینی اظهار کرد: در راستای کیفیت‌بخشی و بهره‌برداری بهینه از این رویداد برای استان، شورای راهبردی و کمیته‌های تخصصی تشکیل خواهد شد.

جلسه هماهنگی همایش بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در همدان به با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و مدیران بخش خصوصی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha