ایرنا نقش بسزایی در افزایش مشارکت انتخاباتی داشت

کیش - ایرنا - اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان رئیس جمهور با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی کیش روز خبرنگار را تبریک گفتند و اعلام کردند که ایرنا نقش بسزایی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات داشته است.

به گزارش ایرنا، «ایرج شرف زاده» از اعضای ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان با تاکید بر اینکه «ایرنا» در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توانست حرفه‌ای‌گری خود در عرصه خبر و خبررسانی را به رخ بکشد، گفت: خبرگزاری ایرنا در کیش با حفظ استقلال و بی طرفی، نقش بسزایی در افزایش میزان مشارکت در انتخابات و آگاهی بخشی به جامعه ایفا کرد.

وی افزود: ایرنا توانسته علاوه بر بیان دستاوردهای دولت و امیدآفرینی در جامعه، روحیه انتقادی خود در اصلاح روند را حفظ کند و در این راستا یک رسانه الگو باشد.

ستاد انتخاباتی پزشکیان در کیش: ایرنا نقش بسزایی در افزایش مشارکت انتخاباتی داشت

«شرف زاده» نقد سازنده را نشان از اهمیت مشارکت مدنی در تصمیم‌گیری‌های سیاسی دانست و اضافه کرد: رسانه‌ها نقش بسزایی در نظارت بر عملکرد مسوولان دارند و ایرنا توانسته در جایگاه رسانه و در چهارچوب قانون به این وظیفه خود عمل کند.

وی ادامه داد: ستادهای انتخاباتی نیز به وظیفه اصلی خود مبنی بر افزایش مشارکت در انتخابات به خوبی عمل کرده و تنور انتخابات را داغ کردند.

وی با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده در فضای مجازی و سیاسی کشور پس از معرفی وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس، بیان کرد: با وجود برخی انتقادات نباید در حمایت از رییس جمهور خللی ایجاد شود و امیدواریم مجلس به کابینه پیشنهادی رای اعتماد دهد.

ستاد انتخاباتی پزشکیان در کیش: ایرنا نقش بسزایی در افزایش مشارکت انتخاباتی داشت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha