نهمین دوره مسابقات بازی‌های ویدئویی در اصفهان آغاز شد

اصفهان- ایرنا- نهمین دوره مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران روز چهارشنبه در اصفهان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این دوره از مسابقات در ۲ بخش «فیفا ۲۴» و موبایلی در رده سنی بالای هفت سال به مدت سه روز و همزمان با سراسر کشور در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اصفهان برگزار می‌شود.

۲۶۵ نفر در بخش «فیفا ۲۴» و ۳۷ نفر در بخش موبایلی در این دوره از رقابت‌ها در اصفهان شرکت کردند؛ رتبه‌های اول تا سوم این مسابقات به مرحله سراسری برای انتخابات قهرمانان کشور معرفی خواهند شد.

نهمین دوره مسابقات بازی‌های ویدئویی در اصفهان آغاز شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه این رویداد در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان گفت: بازی‌های رایانه‌ای در سبد تمام خانواده‌ها قرار دارد و امروزه نقش مهمی در تربیت نسل جوان و الگوسازی دارد.

سید مهدی سیدین‌نیا با اشاره به برگزاری نهمین جام قهرمانی بازی‌های ویدئویی با ۳۰۲ شرکت‌کننده در اصفهان، افزود: امیدواریم هشت نفر برگزیده استان اصفهان در مسابقات تهران نیز موفق شوند و شاهد درخشش آنها باشیم.

وی با اشاره به شعار نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی (خانواده محوری و بازی های رایانه‌ای) تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تولید بازی‌های بومی، سالم و فرهنگی با جدیت کار می‌کند و این مسابقات با هدف نهادینه کردن فرهنگ تفریح سالم، شخصیت‌سازی و مباحث تربیتی جوانان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

سیدین‌نیا تاکید کرد: جوانان و نوجوانان ایرانی از هوش و استعداد بسیار خوبی برخوردارند و از این رو جزو برترین‌های جهان محسوب می‌شوند.

به گزارش ایرنا، اطلاعات مربوط به مسابقات حضوری این رقابت‌ها در ۲ رشته «فیفا ۲۴» و موبایلی از طریق حساب کاربری شرکت‌کنندگان در سامانه‌های «بازیکو» و «چه بازی» اطلاع‌رسانی شده است.

نهمین مرحله جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران ویژه تابستان ۱۴۰۳ در ۲ مرحله استانی و کشوری و ۲ رشته بازی‌های موبایلی و فیفا ۲۴ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha