۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۲
کد خبر: 85569324
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۵۰ طرح عمرانی طی هفته دولت در شهر لوندویل افتتاح می شود

آستارا - ایرنا - شهردار لوندویل گفت: ۵۰ طرح عمرانی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال طی هفته دولت در شهر لوندویل شهرستان آستارا به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، نعمت یاور پور عصر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: شهرداری لنودویل از توابع شهرستان آستارا در راستای رفع مشکلات و معضلات شهری از هیچ اقدامی فروگذار نکرده است، در این راستا بیش از ۵۰ طرح عمرانی و زیرساختی شامل کانال کشی جهت عبور آبهای سطحی و زیر سطحی، ساخت پل، جدول کشی معابر، تعریض خیابانها و رفع انسداد کوچه ها و فرعی ها طی هفته دولت افتتاح می شود.

وی در ادامه افزود: شهر لوندویل آستارا با جمعیتی بیش از ۱۲ هزار نفر یکی از مراکز مهم گردشگری شهرستان آستارا به شمار می آید و ما همواره در صدد جذب گردشگر و حضور میهمانان در این شهر هستیم زیرا باعث رونق اقتصادی و دیده شدن بهتر این شهر در کشور می شود.

شهردار لوندویل ادامه داد: این شهر دارای مناطق زیبای گردشگری اعم از امام زاده واجب التعظیم، آبشارهای متنوع و آرامگاه های مفاخر بزرگ دینی و مذهبی می باشد و همواره این مراکز را به جهت جلوه بصری متناسب سازی می کنیم.

یاور پور تصریح کرد: در شهریور ماه سال گذشته سیل بسیار قوی به این شهرستان حادث شد و باعث تخریب بسیاری از زیرساخت ها و خرابی اماکن و خانه ها شد و از آن روز در جهت بازسازی و رفع مشکلات بوجود آمده اقدام هایی صورت گرفته است ولی جای کار بسیاری دارد.

وی بیان کرد: در راستای اینکه در صورت وقوع سیل مشکلات مشابهی به وجود نیاید، چندین کیلومتر کانال کشی صورت داده ایم و ادامه هم دارد تا بتوانیم بخش عمده ای از آب های باران و سیل را به خارج از شهر هدایت کرده و از تخریب ها جلوگیری نماییم.

شهردار لوندویل خاطرنشان کرد: برای ساخت و اجرای پروژه های عمرانی شهر بودجه کافی وجود ندارد و مبالغی که تخصیص داده می شود کفاف همه مشکلات را نمی دهد، لذا در صدد آن هستیم تا بتوانیم با اندک مبالغی که تخصیص داده می شود و درآمدهای ناچیزی که وجود دارد مشکلات مردم را رفع کنیم.

وی اعلام کرد: مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در خصوص آسفالت خیابان های شهر هزینه شده است و آسفالت بقیه خیابانها و کوچه ها ادامه خواهد داشت تا معضلی در این خصوص مشاهده نشود.

یاور پور گفت: یکی از مشکلات و معضلاتی که در سطح شهر لوندویل وجود داشت، بحث روشنایی خیابانها و معابر بود که در این راستا اقدام های خوبی صورت گرفته است تا بتوانیم بخش عمده ای از این مساله را حل نماییم و به مردم قول می دهیم که بحث روشنایی را رفع خواهیم کرد.

شهردار لوندویل تاکید کرد: به مردم اطمینان می دهیم که تمامی درآمدهای شهرداری در خصوص رفع مشکلات و معضلات شهری و روستایی هزینه می شود و برای از بین بردن دغدغه های مردم از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد تا کسری در محیط زندگی مشاهده نکنند.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ شهر لوندویل نیز از توابع این شهرستان و محل مناسبی برای گردشگری و تفریح مسافران به حساب می آید، این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha