استاندار همدان: راه توسعه کشور از تقویت اقتصاد دانش بنیان می‌گذرد

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: راه توسعه و پیشرفت کشور از مسیر تقویت اقتصاد دانش بنیان عبور می کند بنابراین همه دستگاه ها به سهم خود باید در این عرصه قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر پنجشنبه در حاشیه شصت و چهارمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان، در گفت‌وگو با رسانه ها، اظهار داشت: در این جلسه مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی برای تسهیل شرایط و حمایت بیشتر از این شرکت‌ها ارائه شد که می‌تواند تأثیر زیادی بر توسعه اقتصادی استان داشته باشد.

وی ادامه داد: در این زمینه 6 پیشنهاد ارائه و مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گرفته شد تا مواردی که در سطح استان قابل اجراست، به‌ سرعت عملیاتی شود و مواردی که نیاز به مصوبه ملی دارد، به وزارتخانه‌های مربوطه ارجاع شود.

استاندار همدان همچنین گفت: در این نشست مشکلات برخی از واحدهای تولیدی استان نیز مطرح و بررسی شد که برای حل آن‌ها نیاز به همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف است و دستورات لازم در این زمینه داده شد.

قاسمی فرزاد اطهار کرد: شورای گفت و گو به‌عنوان پل ارتباطی بین دولت و بخش خصوصی، وظیفه‌ی تسهیل ارتباطات و حل مشکلات را بر عهده دارد و یکی از اهداف اصلی این شورا، رفع موانع تولید و حمایت از فعالان اقتصادی است.

استاندار همدان همچنین گفت: پیشنهادهای کارشناسان اتاق بازرگانی نیز در جلسات شورا مطرح و بررسی می‌شود که نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های آینده ایفا می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha