۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱
کد خبر: 85569737
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

نانوایان متخلف شهرستان دماوند در امر بهداشت اخطار گرفتند

دماوند - ایرنا- مسئول پایگاه بهداشتی دماوند گفت:نانوایی های متخلف شهر دماوند در امر بهداشتی طی گشت نظارت بر مراکز حساس مواد غذایی اخطار گرفتند.

به گزارش ایرنا، نوری روز جمعه اظهار داشت : نظارت های بهداشتی بر مراکز حساس مواد غذایی در دماوند با هدف پیشگیری از بیماری ها تشدید شد.

وی ادامه داد:با همراهی کارشناس بهداشت محیط از نانوایی های سطح شهر دماوند بازدید بهداشتی بعمل آمد و با صدور اخطاریه بهداشتی برای نانوایان دارای تخلف بهداشتی با هدف انطباق استانداردهای بهداشت محیط و جلوگیری از بروز و شیوع بیماری های منتقله از آب و غذا در فصل گرم سال انجام شد.

مسئول پایگاه بهداشتی دماوند به شهروندان توصیه کرد:دقت لازم در خرید مواد غذایی بویژه نان بسته بندی قابل عرضه در سوپرمارکت ها داشته باشند و به اطلاعات درج شده بر روی بسته بندی (برای کالاهای تولید داخل: تاریخ تولید، تاریخ انقضا و پروانه ساخت از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی؛ و برای کالاهای خارجی و وارداتی: تاریخ تولید، تاریخ انقضا و مجوز واردات از بهداشت) توجه داشته باشند و تاکید کردند از خرید نان های بسته بندی فاقد مشخصات بهداشتی قابل عرضه در سوپرمارکت ها و یا به صورت دوره گردی و دست فروشی خودداری شود.

نوری گفت: سامانه ۱۹۰ رسیدگی به شکایات بهداشتی وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی آماده دریافت اخبار مرتبط با موضوعات امور بهداشتی درمانی است.

شهرستان دماوند در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha