امام جمعه موقت شهرکرد: ایران پاسخ اقدام غیرقانونی رژیم صهیونیستی را در زمان مناسب می‌دهد

شهرکرد - ایرنا - امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در خاک ایران گفت: ایران اسلامی به طور قطع پاسخ این اقدام غیرقانونی رژیم اشغالگر صهیونیستی را در زمان مناسب می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، افزود: به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در خاک ایران اقدامی سخیف، زشت و خلاف قانون، وجدان و انسانیت است.

وی اظهار داشت: وظیفه ملت بزرگ ایران این است که با آن جرات و جسارتی که تاکنون داشته‌اند و در مقابل حکومت‌های زورگو مقاومت و بسیاری از سنگرها را نیز فتح کرده‌اند، در این مسیر استوارتر و مقاوم‌تر از پیش قدم بردارند.

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: از خداوند می‌خواهیم بنیه نظامی و مقاومت ایران بزرگ و اراده ملی و مدیریتی را تقویت کند که به حول و قوه الهی هر چه زودتر و البته با تدبیر و کیاست در موقعیت مناسب پاسخ کوبنده‌ای به این اقدام غیرقانونی رژیم صهیونیستی بدهند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با این اقدام‌های ددمنشانه خود به دنبال اثبات قدرت و قوت خود در نظر جهانیان است که به حول و قوه الهی خط مقاومت اجازه چنین کاری را به این رژیم کودک کش نخواهد داد.

فاطمی با اشاره به کودتای ننگین ۲۸ مرداد علیه دولت مصدق اظهار داشت: نکته مهم در این کودتا این بود که مصدق برای رهایی از انگلستان با آمریکا وارد مذاکره شد غافل از این‌که استکبار جهانی از جنس استعمار پیر است و آن‌ها با همکاری همدیگر مصدق را سرنگون و شاه ملعون را به وطن بازگرداندند.

امام جمعه موقت شهرکرد یادآور شد: تاریخ ثابت می‌کند که انگلیس و آمریکا هیچ‌گاه با هیچ کشوری رفاقت نداشته و پیوسته به دنبال منافع خود بوده‌اند و هستند و آنجایی که پای منافع‌شان باشد رفاقت‌ها برای آن‌ها معنا ندارد.

وی با اشاره به اهمیت ۲ نعمت سلامت و امنیت در جامعه گفت: مردم به خصوص زنان و دختران این سرزمین باید قدردان امنیت حاکم بر جامعه باشند.

فاطمی با اشاره به معارفه فرمانده جدید انتظامی چهارمحال و بختیاری و تقدیر از خدمات خدمات نیروی انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی امروز با نشاط و با قدرت در صحنه حاضر است.

وی بر ضرورت همکاری و همراهی مردم در شناسایی موارد آسیب‌زا، ناراحت کننده و خلاف قوانین اجتماعی تاکید کرد.

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: برهم زنندگان نظم و امنیت، آرامش و آسایش مردم که از سوی نیروی انتظامی دستگیر می‌شوند باید در مراکزی مشخص معالجه و تربیت شوند.

فاطمی با اشاره به روز گرامیداشت مسجد گفت: مسجد محل رحمت خدا و نزول برکت‌های ذات اقدس الهی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha