«ستار هاشمی» دارای تجربه عملی و از بدنه وزارت ارتباطات است

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تجربه کاری در وزارت ارتباطات و تسلط به ماموریت‌های وزارتخانه، جایگاه علمی، تخصص در هوش مصنوعی و نگاه مثبت به شرکت‌های دانش‌بنیان و بومی‌سازی تجهیزات در کشور، ستار هاشمی را به گزینه پیشنهادی خوبی تبدیل کرده است.

«مجید سلطانی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد «ستار هاشمی» وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: با توجه به آشنایی که با سوابق هاشمی دارم و از آنجا که او در بدنه وزارت ارتباطات حضور داشته و تجربه کاری و عملی در این حوزه دارد، شناختشان نسبت به ماموریت‌های وزارتخانه کامل است و این یکی از محاسن وی است.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از حَسن‌های هاشمی این است که جزو هیات علمی دانشگاه شیراز است و درجه استاد تمامی دارد. تخصص وی در موضوع هوش مصنوعی است که الان در این زمان نیاز به توجه به این حیطه در توسعه فناوری اطلاعات داریم.

مدیرعامل شرکت مخابرات تاکید کرد: کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در حوزه هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری خیلی زیادی انجام دادند و آینده صنعت از بعد اقتصادی و فناوری و ارائه خدمات به مردم به این فناوری وابسته است.

وی افزود: از طرف دیگر وی در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان و بومی‌سازی تجهیزات نیز مسوولیت داشته است، به شرکت‌های دانش‌بنیان و موضوع تولید تجهیزات در کشور نگاه مثبتی دارد که این از دیگر محاسن وی است. امیدواریم با تمام توانمندی‌ها، مراتب علمی و تجربیاتی که دارد بتواند در این مسوولیت خطیر موفق باشد.

سلطانی تصریح کرد: ما به عنوان شرکت مخابرات ایران که بزرگ‌ترین اپراتور منطقه است استدعا داریم پس از رای اعتماد از مجلس و تصدی وزارتخانه، ستار هاشمی توجه جدی به این صنعت داشته باشد. ما نیاز به توجه جدی و افزایش سرمایه‌گذاری در این بخش داریم. نوع نگاهی که این صنعت برای جاذب شدن نزد مخاطب دارد باید مورد تمرکز قرار بگیرد. خوشبختانه این مورد در برنامه‌های اعلامی وزیر پیشنهادی ارتباطات وجود دارد و امیدواریم به مرحله عمل برسد. شرکت مخابرات ایران برای ارائه خدمت به مردم، تمام قد در کنار ستار هاشمی است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات به اتاق‌های فکر و هم‌اندیشی نیاز دارد چرا که موفقیت همه مدیران و مسوولانی که در این عرصه کار می‌کنند مرهون این نگاه است. ما هم باید از تجربیات و دانش منطقه و کشورهای دیگر استفاده کنیم هم از اساتید خوبی که در کشور هستند. این نگاه نیاز به تعامل و گوش شنوا دارد که فکر می‌کنم ستار هاشمی دارای این خصوصیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha