همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی مطلوب به زوار اربعین در کرمانشاه بکار گرفته شده است+فیلم

کنگاور- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه روز یکشنبه در جریان بازدید از فعالیت‌ موکب‌های اربعین حسینی در مجتمع شهید زنگنه شهرستان کنگاور گفت: همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی مطلوب به زوار اربعین بکار گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، در جریان این بازدید که ایرج صادقی فرماندار کنگاور و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند، طهماسب نجفی بر لزوم خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به زائران حسینی در موکب‌های شهرستان کنگاور تاکید کرد.

وی با تقدیر از فعالیت مواکب اربعین مجتمع شهید زنگنه (سه راهی نهاوند)، ادامه داد: کنگاور یکی از اصلی‌ترین شهرستان‌ها در مسیر تردد زائران اربعین حسینی است و خدمات ارائه شده در این موکب‌ها قابل تحسین است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه همچنین با برخی از زائران و موکب داران در خصوص نیازها و الزامات خدمت رسانی از نزدیک به گفت وگو پرداخت.

نجفی استان کرمانشاه را دروازه کربلا عنوان کرد و بیان داشت: تمام ظرفیت‌های استان برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران حسینی بکار گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب در سفر خود به کنگاور این شهرستان را منزلگاه عاشقان حسینی در طول سال‌ها و قرن‌های متمادی توصیف کردند.

شهرستان کنگاور در ورودی استان کرمانشاه و در فاصله ۹۰ کیلومتری شرق این استان و ۵۵۵ کیلومتری کربلا قرار دارد.

۱۵ موکب از ورودی استان کرمانشاه تا مجتمع شهید زنگنه(سه راهی نهاوند) مشغول پذیرایی و خدمت رسانی به زائران اربعین هستند.

مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه یکی از مرزهای کشور برای تردد زوار اربعین است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha