۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85572345
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ۶۰ طرح در تایباد آماده بهره‌برداری است

۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴
کد خبر: 85572345
فرماندار: ۶۰ طرح در تایباد آماده بهره‌برداری است

تایباد- ایرنا- فرماندار تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: ۶۰ طرح با هزینه نزدیک به سه هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت آماده بهره‌برداری است یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، مهدی شیردل روز دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در تایباد افزود: هفته دولت یادآور تلاش ها و مجاهدت‌های دولت مردان نظام اسلامی و بیان دستاوردهای انقلاب به مردم است.

وی تاکید کرد: بدون شک تبیین خدمات و دستاوردهای دولت از مهمترین وظایفی است که بر عهده مسوولان است و این هفته فرصتی برای این موضوع به شمار می رود تا در برنامه‌ریزی ها با دغدغه‌مندی به آن توجه شود.

فرماندار تایباد اظهار کرد: در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران و پیروزی آن تا امروز ایستادگی، مقاومت و پایداری بوده که توسعه و پویایی کشور را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ خدمت‌گزاری صادقانه و خالصانه به مردم، مردمی و در میدان بودن، پرهیز از شعار زدگی، رفتن به سمت و سوی عمل خالصانه باید سرلوحه کار مدیران باشد.

شیردل گفت: اطمینان دارم که مسوولان و مدیران بخش‌های مختلف اجرایی این خطه مرزی، فرصتی را که دولت برای خدمت به مردم در اختیار آنان قرار داده مغتنم شمرده و با همت و تلاش مضاعف در مسیر تعالی و پیشرفت گام‌های جدی بردارند.

فرماندار تایباد افزود: ضروری است با بهره‌گیری از اصل جهاد تبیین، عملکردها و فعالیت‌های انجام شده به صورت شفاف به مردم ارائه شود تا ضمن ایجاد فضای امید و اعتماد در جامعه، آحاد مردم در جریان خدمات و اقدام‌های خادمان خود قرار گیرند.

یکم تا هفتم شهریور هفته دولت در کشور نام‌گذاری شده است.

مرکز شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha