استاندار فارس: صیانت از جوانی جمعیت راهکار حفظ نیروی جوان کشور است

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: باید با اهمیت قائل شدن و حمایت و صیانت از قانون جوانی جمعیت، در جهت حفظ نیروی جوان کشور گام برداریم.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، دوشنبه در ستاد استانی خانواده و جمعیت در شیراز، با اشاره به اهمیت و ارزش مساله جوانی جمعیت برای کشور افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که بسیاری از مشکلات کشور به دست جوانان حل و فصل می شود و بنابر این باید با تدبیر و عقلانیت نیروی جوانی را برای کشور حفظ کنیم.

او ادامه داد: مدیرانی که به موضوع صیانت از جوانی جمعیت اهمیت نمی‌دهند باید نسبت به ترک فعل خود در قبال این مساله در برابر قانون پاسخگو باشند.


وی، با اشاره به راه اندازی سامانه رصد میزان فعالیت دستگاه‌ها در حوزه جوانی جمعیت اظهار کرد: این سامانه در زمینه بررسی اجرای قوانین خانواده و جمعیت فعال خواهد بود و مدیران موظفند اقدامات انجام شده در این زمینه را در سامانه مذکور ثبت کنند و کوتاهی در ثبت این فعالیت‌ها نیز به معنای ترک فعل خواهد بود.

استاندار فارس، فرمانداران را مسئول جوانی جمعیت شهرستان‌ها دانست و گفت: رتبه بندی‌هایی که ارائه می‌شود باید به تشویق برترین‌ها و بازخواست ضعیف‌ترین‌ها منجر شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha