۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85572969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: تامین امنیت غذایی رویکرد حمایتی دولت از صنایع است

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: تأمین امنیت غذایی جامعه مهم‌ ترین رویکرد حمایتی دولت از صنایع غذایی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز دوشنبه در بازدید از شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان اظهار کرد: حسب تاکیدات رهبر معظم انقلاب، تمامی دولت‌ها از صنایع غذایی با رویکرد امنیت غذایی حمایت کرده‌اند که این مهم در دولت سیزدهم با قدرت و قوت انجام شد و با توجه به رویکردی که رئیس‌جمهور پزشکیان دارند قطع به یقین در دولت چهاردهم نیز این حمایت‌ها استمرار خواهد داشت.
وی اظهار کرد: شرکت پگاه تامین شیر مدارس را با موفقیت انجام داده است.
استاندار همدان خاطرنشان کرد: باوجود چالش‌هایی که در صنایع لبنی ایران وجود دارد، این مجموعه توانسته با پشتکار و تلاش، به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.
استاندار همدان افزود: به منظور ارتقا و نوسازی تجهیزات، ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار از بانک کشاورزی برای این شرکت در نظر گرفته شده است.
به گ،ارش ایرنا، در این بازدید دستورات لازم جهت پیگیری رفع مشکل قدیمی این شرکت با شهرداری که از دهه ۸۰ همچنان به قوت خود باقی است، صادر شد.
استاندار همدان همچنین در جریان بازدید از شرکت ذوب‌ریزان گفت: این شرکت با تکیه بر دانش و تجربه و طراحی و تولید بیش از هزار قطعه در حوزه‌های اتصالات، شیرآلات، لوله و کنتورهای هوشمند ضمن تأمین نیازهای استان و کشور،توانسته بخشی از محصولات خود را نیز به بازارهای بین‌المللی صادر کند.
قاسمی فرزاد بیان کرد: محصولات این شرکت که عمدتاً در فاز تولید فلزی قرار دارند، کاربرد گسترده‌ای در صنایع آب و آبرسانی دارند و در پروژه انتقال آب از تالوار نیز از تولیدات این شرکت استفاده شده است.
به گ،ارش ایرنا، در جریان بازدید از این مجموعه، به بررسی مسائل و مشکلات موجود آن پرداخته شد.
به گفته مالک شرکت، مشکلات این مجموعه اندک هستند اما هرگونه مشکل در حوزه تولید در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و برای آن مصوبه صادر می‌شود.
این شرکت با حمایت‌های استانی، مصمم به ادامه تولید و ارتقاء محصولات خود است که این اقدام قابل قدردانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha