۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85574484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۶ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن در زنجان

زنجان - ایرنا - رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان از پرداخت وام ودیعه مسکن به هشت هزار و ۹۲۶ نفر از متقاضیان استان به رقم ۶ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

بهزاد کردلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته بیش از ۳۲ هزار و ۷۶۱ زنجانی برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کردند،افزود: از این تعداد درخواست سه هزار و ۳۷۰ نفر از متقاضیان وام ودیعه مسکن در استان رد شد.

وی همچنین تعداد متقاضیان رد شده توسط بانک را نیز چهار هزار و ۲۹۲ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد متقاضیان حائز شرایط(درخواست وام، تشکیل پرونده، رد توسط بانک و پرداخت شده) ۲۹ هزار و ۳۸۷ نفر است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان، تعداد متقاضیان معرفی شده به بانک را ۲۲ هزار و ۴۰۹ نفر اعلام و تاکید کرد: تعداد ۹ هزار و ۱۹۱ نفر در از متقاضیان توسط بانک تعیین شعبه نشدند.

وی با بیان اینکه محدودیت اعتبار موجب تشکیل صف‌های شلوغ برای دریافت وام ودیعه مسکن در بانک های استان شده است، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری بیشتر بانک ها شاهد تسهیل پرداخت وام ودیعه مسکن به متقاضیان باشم.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان ادامه داد: پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و در حال حاضر مالکیت منزل مسکونی نداشته و دارای اجاره‌نامه رسمی باشند.

کردلو با تاکید بر اینکه ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن در استان همچنان ادامه دارد، افزود: مردم استان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

وی، میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان را حداکثر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت پنج ساله اعلام و خاطر نشان کرد: مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت دریافت تسهیلات بانکی وام ودیعه مسکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha