۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85574584
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج طرح بزرگ ورزشی همدان آماده بهره برداری شد

۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۸
کد خبر: 85574584
پنج طرح بزرگ ورزشی همدان آماده بهره برداری شد

همدان-ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان از آماده شدن پنج طرح ورزشی بزرگ این استان برای بهره برداری و افتتاح آنها در هفته دولت خبر داد.

علی حقیقی روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد:در هفته دولت امسال ۶ طرح ورزشی استان همدان با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی افتتاح یا کلنگ‌زنی (پنج مورد افتتاح و یک مورد کلنگ زنی) می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح استخر بانوان بهار در هفته دولت، اظهار کرد: احداث این استخر از سال ۱۳۸۶ آغاز شده که ۲۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی برای آن احداث این پروژه هزینه شده است.

حقیقی اضافه کرد: این استخر سرپوشیده تمرینی تفریحی شامل رختکن جهت دو سانس و دارای سونای خشک، سونای بخار و جکوزی است.

وی خاطرنشان کرد: این هفتمین استخر شنا و شیرجه استان است که طی یکسال اخیر احداث و بازسازی شده و در اختیار مردم خوب استان قرار می گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به افتتاح و بهره برداری از زمین چمن های مینی فوتبال روستایی گفت: زمین چمن مینی فوتبال روستای آب مشکین کبودرآهنگ سال ۱۴۰۰ کلنگ زنی شده و ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای احداث آن هزینه صرف شده که در ایام هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به سرعت بخشیدن در احداث و تکمیل پروژه های عمرانی یادآور شد: سال گذشته در هفته دولت کلنگ احداث زمین چمن مینی فوتبال قاسم آباد لک لک شهرستان اسدآباد به زمین زده شد و در کمتر از یکسال این پروژه با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال در هفته دولت به بهر برداری خواهد رسید.

حقیقی ادامه داد: زمین چمن مینی فوتبال بخش گل تپه شهرستان کبودرآهنگ نیز با مساحت ۱۱۵۲ مترمربع و اعتبار ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی افزود: یکی دیگر از این طرح‌ها مرمت و بازسازی زمین چمن استادیوم سرداران شهید رزن است که کار بازسازی آن سال ۱۴۰۰ آغاز شده و با اعتبار هفت میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

پنج طرح بزرگ ورزشی همدان آماده بهره برداری شد

حقیقی با اشاره به کلنگ زنی سالن رزمی ملایر نیز گفت: کلنگ سالن رزمی ملایر نیز در ۵۰۰ متر مربع مساحت به زمین زده خواهد شد که برای احداث این پروژه از محل اعتبارات استان هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پیش بینی شده است.

وی با تبریک کسب رتبه برتر این اداره کل در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان برای دومین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برتر استان شد که این نشان از عملکرد موفق و روبه رشد ورزش و جوانان استان در همه حوزه ها دارد.

وی اظهار کرد: به منظور توسعه زیرسخت‌های ورزشی استان همدان اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌ها و پروژه‌های متعددی را در نقاط مختلف استان داریم.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه شاخص فرهنگی، ورزشی و عمرانی در هفته دولت گفت: برنامه‌های اداره کل ورزش‌وجوانان همدان بر چهار محور فرهنگی، قهرمانی‌، همگانی و عمرانی بسته شده که در استان در هفته دولت بیش از ۱۵ برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه این هفته برگزار می‌شود.

حقیقی افزود: در حوزه ورزش همگانی نیز برنامه‌های را در نظر گرفته‌ایم که برگزاری همایش دوچرخه‌سواری و دو همگانی و اجرای برنامه ورزش صبحگاهی با عنوان طرح گام های عاشقانه در شهرستان‌های استان در طول هفته دولت است.

وی تصریح کرد: میزبانی مسابقات مختلف ورزشی از جمله مسابقات رنگینگ جهانی سوارکاری، مسابقات کاراته قهرمانی کشور، مسابقات اسکیت هاکی نیز از برنامه های مهم این اداره کل در حوزه قهرمانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha