پیام تبریک شخصیت‌ها و جامعه پزشکی کشور به ظفرقندی

تهران - ایرنا - چهره‌های سیاسی و شخصیت‌های جامعه پزشکی کشور در پیام‌هایی به محمدرضا ظفرقندی کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به وی تبریک گفتند.

به گزارش ایرنا، علی اکبر ولایتی شامگاه چهارشنبه در پیامی خطاب به محمدرضا ظفرقندی انتخاب وی به عنوان سیزدهمین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

وی در این پیام ضمن تبریک کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نوشت: این مسئولیت مایه خرسندی عرصه پزشکی و درمان جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور ماست.

ولایتی خاطرنشان کرد: تجارب ارزشمند وزیر بهداشت دولت چهاردهم در حوزه های پزشکی و درمان روزهای نویدبخش را نوید می دهد.

پیام تبریک رئیس جمعیت هلال احمر

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر نیز در پیامی خطاب به ظفرقندی نوشت: رای اعتماد نمایندگان ملت، اثبات مجدد شایستگی و تخصص شما برای مدیریت در عرصه‌های کلان کشور ‏عزیزمان است.‏

وی تاکید کرد: یقین دارم با درایت و تدبیر ‏فرهیخته‌ای فرزانه چون شما، نظام سلامت کشور در سایه دولت وفاق ملی با بالندگی روزافزون در خدمت مردم ‏بوده و در امر مهم بهداشت و درمان بیش از پیش تامین‌کننده خواسته‌های جامعه خواهد ‏شد.‏ در پناه حق تعالی سرفراز و پاینده باشید.‏

پیام تبریک شورای عالی نظام پرستاری

شورای عالی نظام پرستاری با ارسال پیامی، انتخاب دکتر محمدرضا ظفرقندی را به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به وی تبریک گفت.

در پیام شورای عالی نظام پرستاری آمده است: ان شاءالله این اتفاق مبارک، سرآغاز راهی باشد که مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظام سلامت و جامعه پرستاری ثمره شیرین آن را بچشند.

شورای عالی سازمان نظام پرستاری مطمئنا در این مسیر سخت و مقدس، در کنار شما برای دستیابی به اهداف عالیه نظام سلامت خواهد بود. امید است با برنامه ریزی و اقدام ‌عملی برای حل مسائل پرستاران و ارتقای حرفه پرستاری، با استفاده از ظرفیت های نهادهای حرفه ای و صنفی، سر فصل جدیدی در حیات پرستاری گشوده شود.

پیام تبریک شورای عالی نظام پزشکی کشور

شورای عالی نظام پزشکی کشور در نامه‌ای به دکتر ظفرقندی، انتخاب وی را به عنوان وزیر بهداشت دولت چهاردهم تبریک گفتند.

در بخشی از این پیام آمده است: به خجستگی زاد روز حکیم بوعلی سینا و روز پزشک، این حسن انتخاب را به جنابعالی، عضو عالی‌قدر سازمان نظام پزشکی و نیز نمایندگان مجلس که هوشمندانه مردی از تبار علم و عمل و اخلاق را به کرسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزیده‌اند، تبریک می‌گوییم. 

این پیام می‌افزاید: آنگونه که سال‌ها دانش و مهارت و مِهر را به بیماران هدیه کرده‌اید، اینک نیز به شکرانه‌ این اعتماد، به همراهی خرد و تدبیر، نشان سلامت را بر تارک مردمان این دیار که خواسته‌هایی فروخفته و به حق دارند، در فراز آرید و پُر پیداست که چونان گذشته با حُرّیت و شجاعت، مسیری صعب را برگزیده و سخت جان و مصمّم به استقبال از سلامت مردم شتافته‌اید. رنج‌های مسیر بر شکوه این موفقیت می‌افزاید. 

در این پیام تصریح شده است: چاره‌ پهنه‌ وسیع سلامت را سیاستی دگر باید که از امّهات آن تکریم جامعه نجیب و پر افتخار پزشکی و رفع مشکلات آنان و تمهید آینده‌ای روشن  برای رسیدن به جامعه‌ای سالم است و این مهم از تدبیرآن مقام عالی با همفکری و همراهی همه دلسوزان و صاحب نظران برخواهد آمد. به امید روزهای خوب، که دور نیست. 
 



به گزارش ایرنا، دکتر محمدرضا ظفرقندی که امروز - چهارشنبه ۳۱ مرداد - به عنوان سیزدهمین سکاندار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ۱۶۳ رای از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت، ششمین وزیر جراح متخصص به شمار می رود که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بر این مسند تکیه زده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha