۱ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۵۶
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85575503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس پلیس راهور قزوین: ۲۸ نقطه حادثه خیز شناسایی شد

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راهور قزوین از شناسایی ۲۸ نقطه حادثه خیز و پر تصادف درون شهری در استان خبر داد.

سرهنگ علی آسیایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۹ نقطه حادثه خیز درون شهری در مرکز استان قزوین قرار دارد که شامل ۷۵ درصد تمام نقاط پرتصادف محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پر تصادف ترین نقاط استان به ترتیب در شهرستان‌های قزوین، البرز و آبیک قرار دارد، تصریح کرد: معابر داخلی شهر قزوین شامل بلوار خامنه‌ای و خیابان‌های خیام و نوروزیان از بیشترین مکان‌های تصادف خیز درون شهری محسوب می شوند.

سرهنگ آسیایی تصریح کرد: نقاط حادثه خیز بر اساس کارگروهی متشکل از نهادهایی مثل شهرداری و پلیس شناسایی می‌شوند که هرکدام بر اساس حوزه وظایف بین ادارات و سازمان‌های شهرداری و راهداری موارد لازم را رفع خواهند کرد.

این مسوول بیان کرد: تصادفات فوتی در قزوین نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش یافته که این وضعیت برای ما قابل قبول نیست، همچنین آمارها نشان می دهد که ۵۰ درصد تصادفات ما برای عابر پیاده، ۳۵ درصد موتورسیکلت و مابقی برای سایر وسایل نقلیه بوده است.

سرهنگ آسیایی خاطرنشان کرد: شناسایی رانندگان و راکبان متخلف به دلیل انجام حرکات مارپیچ و نداشتن کلاه ایمنی در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم با تشکیل یک بانک اطلاعاتی برای آن‌ها آموزش و کلاس برگزار کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha