۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 5678
کد خبر: 85591359
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واژگونی نیسان در قزوین راننده آن را به کام مرگ کشاند

۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲
کد خبر: 85591359
واژگونی نیسان در قزوین راننده آن را به کام مرگ کشاند

قزوین – ایرنا - رییس پلیس راه قزوین از واژگونی یک دستگاه نیسان و مرگ راننده آن در استان خبر داد و گفت: سرنشین دیگر این خودرو در این حادثه مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز دوشنبه اظهار کرد: به دنبال اخبار دریافت شده مبنی بر واژگونی یک دستگاه نیسان وانت در آزادراه قزوین - رشت، بخش خروجی محمودآباد، بلافاصله عوامل گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد خودروی نیسان وانت با بار برنج، از مسیر حرکت خود منحرف و به تپه خاکی حاشیه راه برخورد و در کنار گذر آزادراه واژگون شده است.

سرهنگ ذاکری منش خاطرنشان کرد: در این حادثه متاسفانه راننده خودرو واژگونی به علت شدت جراحت های وارد شده در دم جان باخته و سرنشین دیگر خودرو مصدوم که توسط تیم اورژانس حاضر در محل به بیمارستان منتقل شد.

رییس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه علت حادثه در حال بررسی است، تصریح کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضامن سلامت اجتماعی و باعث پیشگیری از حوادث ناگوار و جبران ناپذیر بوده و از تمامی رانندگان تقاضا داریم با رعایت و احترام به مقررات رانندگی، ضمن حفظ سلامتی خود و سرنشینان و عابران پیاده، از وقوع موارد مشابه جلوگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha