مشارکت ۵۰ شهرداری از استان اصفهان در خدمت‌رسانی به زائران اربعین

اصفهان- ایرنا- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: ۵۰ شهرداری از استان در خدمت به زائران اربعین حسینی مشارکت دارند و امکانات و تجهیزات خود را برای خدمت‌رسانی به میدان آوردند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری اصفهان روز پنجشنبه به نقل از محمد مهدی فردوسی اعلام کرد: ۵۰۰ نفر نیرو و ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین خدماتی از شهرداری‌های استان با محوریت شهرداری اصفهان به کربلا اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: محوریت خدمت در کربلا با شهرداری اصفهان است اما باتوجه به گستردگی امور از سایر شهرداری‌های استان نیز به کمک آمدند که در نوع خود بی‌نظیر است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: موکب خدمات شهری شهرداری اصفهان با هماهنگی و همکاری سایر شهرداری‌های استان از بیستم مرداد امسال در شهر کربلا خدمات‌رسانی خود را آغاز کرد.

فردوسی ادامه داد: با توجه به جلسه‌های برگزار شده میان مدیران شهرداری‌های اصفهان و کربلا و همچنین در استانداری اصفهان، مقرر شد حدود ۲۵ درصد از راه‌های شهر کربلا در محدوده شارع روضتین، العباس، قزوینی و الشهدا به شهرداری اصفهان واگذار شود.
وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی درباره جمع‌آوری زباله نیز در دستور کار این گروه قرار دارد، گفت: ۵۰۰ اصله درخت در کربلای معلی به نام شهدای شاخص استان اصفهان کاشته می‌شود.
فردوسی اظهار کرد: خدمات شهری نقطه پایانه مرزی و ترمینال بین‌المللی چذابه به شهرداری اصفهان واگذار شده است از این رو ۱۶۰ نفر نیرو و ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات خدماتی در این منطقه مشغول خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.
وی افزود: در این مسیر تمثال شهدای اصفهان که در مرز چذابه به شهادت رسیدند نیز نصب می شود و در معرض دید زائران اربعین حسینی قرار دارد.
فردوسی خاطرنشان کرد: در مرز مهران و برخی از پایانه‌های مسافربری اصفهان که دچار کمبود ماشین‌آلات هستند نیز ۶۲ دستگاه اتوبوس شهری و ۴۰ دستگاه تاکسی ون اعزام شده‌اند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان اظهار کرد: هر پاکبان و راننده‌ای که از استان اصفهان به کربلا و چذابه اعزام شده است به نام یک شهید در این مسیر خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش ایرنا، امسال خدمات‌رسانی شهرداری‌های استان اصفهان در کربلا و چذابه است و در سال‌های گذشته خدمت‌رسانی شهری در اربعین حسینی در شهر کربلا توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری اصفهان انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha