استاندار خراسان جنوبی: هفته دولت نماد وفاق و همدلی است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: هفته دولت نماد همدلی، اتحاد و وفاق ملت و دولت برای سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش ایرنا، جواد قناعت روز جمعه در آغاز پیام خود به مناسبت هفته دولت این کلام رهبر معظم انقلاب را برشمرد که "هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‌های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند و دروغ بودن محور اصلی تبلیغات دشمنان اسلام مبنی بر ناکارآیی و ناتوانی نظام اسلامی، آشکارتر شود".

وی ادامه داد: تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی در عمر ۴۶ ساله پربرکت خود، یادآور ایثار بزرگمردانی است که در مکتب ناب امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) تربیت شده اند و بدون توجه به همه سنگ اندازی‌ها و مانع تراشی‌های معاندان، خدمتگزاری بی ادعا را پیشه کرده‌اند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: سرآمد این اَبَرمردان مانا در تاریخ میهن اسلامی مان، شهیدان رجایی و باهنر به عنوان رئیس ‌جمهور و نخست ‌وزیر فقید ایران، نمونه‌هایی بارز و بی نظیر از سختکوشی، تواضع، تعهد و خدمت صادقانه به مردم هستند که در عین اخلاص، همه وجود خود را وقف پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و نیز گره گشایی از مشکلات کشور در شرایط بحرانی آن دوران کردند.

وی یادآور شد: چه نیکو، زادروز آسمانی شدن روح این دو عزیز در تقویم مناسبت‌های ملی، هفته دولت نام گرفته تا فرصت و بهانه ای مطلوب برای مرور اقدامات و برنامه‌های دولتمردانی باشد که با تأسی از این دو شهید بزرگوار، ردای خدمت به بهترین ملت‌ها را به تن کرده‌اند.

قناعت افزود: بدون تردید هفته دولت که نماد همدلی، اتحاد و وفاق ملت و دولت برای سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است، فرصتی گرانبها برای تشریح و تبیین اقدامات دولت و معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف، به منظور تنویر افکار عمومی به شمار می‌رود و بی شک هفته دولت امسال که ناباورانه با جای خالی رئیس جمهور شهیدمان آیت الله رئیسی توأم شده، تکلیف همگان را در ارائه کارنامه موفق عمر کوتاه و هزار و ۲۰ روزه دولت سیزدهم در آغازین روزهای شروع به کار دولت چهاردهم، سنگین‌تر کرده است.

وی اظهار کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رئیسی، رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه کارگزاران خدوم و کارمندان متعهد استان خراسان جنوبی تبریک عرض کرده، توفیق و سربلندی همگان را در تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

استاندار خراسان جنوبی در این پیام نوشت: امید که بتوانیم با برنامه‌ریزی هوشمندانه، کارهای جهادی و خستگی ناپذیر و اهتمام جدی در ادامه راه شهید جمهور، در دولت چهاردهم هم افق‌های تازه ای از توسعه عدالت محور را هدف گذاری کرده، مسیر پیشرفت و تعالی کشور را در عرصه‌های داخلی و بین‌ المللی طی کنیم، که به فرمایش مولای متقیان امام علی (علیه‌السلام)؛ "مِن أماراتِ الدَّولَةِ الیَقظَةُ لِحِراسَةِ الاُمورِ (از نشانه‌های پایداری دولت، هوشیاری در سامان دادن کارهاست".

دوم تا هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر (۱۳۶۰) هفته دولت نام دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha