۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85577500
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ جاده گیلان 

۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰
کد خبر: 85577500
اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ جاده گیلان 

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی رفت و برگشت در مسیرهای قدیم رشت - قزوین و  آستارا - اردبیل خبر داد. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ «جاور صفاری» روز شنبه در تشریح این خبر گفت: به مناسبت اربعین حسینی و به منظور افزایش ایمنی، آسانی حرکت و تردد وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی رفت و برگشت در ۲ جاده‌ قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ روز یکشنبه چهارم شهریور در مسیر رفت و برگشت رشت - قزوین و همچنین بندر آستارا - اردبیل ممنوع است.

صفاری افزود: در صورت عادی بودن وضعیت تردد در مسیرهایی که در آن‌ها محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پیش بینی شده است، با هماهنگی فرماندهی پلیس ضمن اطلاع رسانی نسبت به اجرا نشدن محدودیت در تاریخ های در نظر گرفته اقدام خواهد شد.

دستگیری عامل تیراندازی در شرق گیلان

پایگاه خبری پلیس گیلان هم‌چنین در مطلب دیگری به نقل از فرمانده انتظامی لنگرود نوشت که عامل تیراندازی در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ «شریف رحیمی» گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از محله های شهرستان لنگرود، بلافاصله با تشکیل گروه ویژه پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور ماموران پلیس امنیت عمومی در صحنه و تحقیقات و بررسی‌ها، مشخص شد که مرد جوانی به علت خصومت شخصی با سلاح شکاری به سمت خودرو سواری فرد دیگری تیراندازی کرده و پس از شکستن شیشه خودرو از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی لنگرود بیان کرد: متهم ۲۵ ساله این پرونده شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری بدون مجوز و مقدار هفت گرم موادمخدر از نوع شیشه از مخفیگاه وی کشف شد.

سرهنگ رحیمی با اعلام اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

دستگیری سارقان سابقه‌دار تـحت تـعقیب در رشـت

همچنین بنا به گزارش دیگری، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۲ سارق سابقه دار متواری با هشت فقره سرقت در بخش سنگر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی افزود: طی چند روز گذشته، ۲ سارق سابقه دار پس از سرقت کابل برق در محدوده شهرک صنعتی شهرستان رشت از صحنه ارتکاب به جرم متواری شده بودند، که با اقدامات فنی همه جانبه ماموران کلانتری بخش سنگر مورد شناسایی قرار گرفته و پس از هماهنگی قضایی در یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل اختفاء سارقان حدود ۸۶ متر کابل برق سرقتی کشف شد، اظهار داشت: سارقان ۳۸ و ۴۲ ساله در تحقیقات پلیس به هشت فقره سرقت کابل برق اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha