۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۵۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85578319
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۵ درصد زائران اربعین حسینی زنجان به استان بازگشتند

زنجان - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تاکنون ۶ هزار و ۶۰۰ زائر اربعین حسینی معادل ۷۵ درصد زائران اعزامی از استان از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مستقر در مرز مهران به محل سکونت خود بازگشتند.

غلامرضا کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با اربعین حسینی، بازگشت زائران به استان افزایش یافته است و جابه جایی زائران تا آخرین نفر انجام می شود.

به گفته وی، تا به این لحظه ۹ هزار و ۴۱۱ نفر توسط ناوگان عمومی مسافری به مرزهای مهران و خسروی اعزام شدند.

این مسوول یادآور شد: هم اکنون نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در مرز مهران مستقر هستند تا در صورت لزوم نسبت به جابه جایی مسافران و زائران اقدام کنند.

وی اظهار داشت: جابه جایی زائران از مرز مهران تا چند روز پس از اربعین ادامه دارد تا مشکلی در خدمت رسانی بوجود نیاید.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: امسال برای جابه جایی مسافران، ۱۳۰ دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شد.

سال گذشته بیش از ۱۲ هزار و ۳۳۹ زائر اربعین حسینی از استان زنجان با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی به مرزهای کشور اعزام شدند.

بنابر اعلام ستاد اربعین استان زنجان سال گذشته بیش از ۴۵ هزار نفر از زائران زنجانی در سامانه سماح برای حضور در اربعین حسینی ثبت‌نام کردند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل ۲۱ درصد افزایش داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha