۵ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۴۰
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85578750
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضبط موتورسیکلت قاچاق در ملایر

۵ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۴۰
کد خبر: 85578750
ضبط موتورسیکلت قاچاق در ملایر

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: قاچاقچی یک دستگاه موتورسیکلت در شهرستان ملایر به پرداخت سه میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مرضیه یونسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام نگهداری کالای قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط موتورسیکلت کشف شده، متخلف را به پرداخت بیش از سه میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر، این موتورسیکلت را از یک واحد مسکونی کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

بازگرداندن سوخت قاچاق به شبکه در کبودرآهنگ

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کبودرآهنگ از محکومیت یک میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد.

محمد فضلعلی در این باره گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز کبودرآهنگ پرونده قاچاق ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش ۵۸۲ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی کبودرآهنگ خاطرنشان کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط تانکر و سوخت کشف شده به پرداخت یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

فضلعلی گفت: همچنین شعبه در ازای ضبط خودرو حامل، به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق متخلف را به پرداخت ۵۸۲ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی کبودرآهنگ گفت: با گزارش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کبودرآهنگ پیرامون کشف محموله سوخت قاچاق از یک خودرو وانت در سه راهی اورقین به شیرین سو ، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha