۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۶
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85544119
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جریمه میلیاردی قاچاقچی سوخت در کبودرآهنگ

۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۶
کد خبر: 85544119
جریمه میلیاردی قاچاقچی سوخت در کبودرآهنگ

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت چهار میلیارد و ۹۳۹ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در کبودرآهنگ خبر داد.

مرضیه یونسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین پرونده قاچاق ۶ هزار و ۸۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش یک میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه در ازای خودرو حامل کالا به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق ، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت بیش از چهار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: با گزارش ماموران پلیس یگان امداد شهرستان کبودرآهنگ پیرامون کشف محموله قاچاق از یک کامیونت تانکردار، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

جریمه میلیاردی قاچاقچی سوخت در کبودرآهنگ

ضبط و جریمه تاوان قاچاق سیگار در همدان

رئیس شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریالی قاچاقچی دخانیات در همدان خبر داد.

حبیب اله شجاعی گفت: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان همدان به پرونده قاچاق دخانیات شامل ۱۹ هزارو ۸۰۰ نخ سیگار به ارزش ۵۵۵ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی ، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۵۵۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

شجاعی اظهار کرد: همچنین شعبه در ازای خودرو حامل کالا به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالا قاچاق ، متخلف را به پرداخت جریمه معادل ارزش کالا و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی همدان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان در اجرای ایست و بازرسی محور ساوه به همدان از یک خودرو سواری محموله قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

جریمه میلیاردی قاچاقچی سوخت در کبودرآهنگ

جریمه فرجام عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی یارانه ای

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند از محکومیت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی یک واحد صنفی برای عرضه خارج ازشبکه کود شیمیایی یارانه ای خبر داد.

محمودرضا شکرائی گفت: این پرونده در شعبه اول بدوی نهاوند برای عرضه خارج از شبکه ۳۲ کیسه کود شیمیایی یارانه ای به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال رسیدگی و متخلف علاوه بر الزام عرضه کالا در شبکه به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند افزود: بازرسان اتاق اصناف شهرستان نهاوند در بازرسی از یک واحد صنفی ، تخلف را احراز و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha