امحای هزار قلم دارو و لوازم آرایشی تاریخ گذشته در گچساران + فیلم

گچساران- ایرنا-سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: بیش از یکهزار قلم انواع دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته امروز دوشنبه در گچساران امحا شد.

سید محمد امین رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان داروها از ۲۳ داروخانه، عطاری ها ولوازم آرایشی و بهداشتی های سطح شهرستان گچساران جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه مردم در خرید اقلام دارویی و بهداشتی به تاریخ انقضا و مجوزهای آن دقت کنند، تصریح کرد: با هدف مبارزه با مواد غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته و حمایت از حقوق مصرف کنندگان این میزان قلم دارو، لوازم

بهداشتی و آرایشی غیرمجاز و تاریخ گذشته در این شهرستان امحا شد.

رضایی ابراز کرد: در راستای سلامت شهروندان بازرسی از برخی مراکز که با سلامتی مردم ارتباط مستقیم دارند، از سوی کارشناسان و بازرسان شبکه بهداشت و درمان گچساران انجام می شود.

وی بیان کرد: در این زمینه از سال گذشته تاکنون یک تن از انواع لوازم دارویی، آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در گچساران جمع آوری شد.

امحای هزار قلم دارو و لوازم آرایشی تاریخ گذشته در گچساران + فیلم

رضایی تصریح کرد: اکیپی متشکل از کارشناسان و بازرسان نظارت بر درمان به طور مداوم در حال بازدید از داروخانه ها و مراکز توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی هستند.

وی گفت: شهروندان هرگونه دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی موردنیاز خود را از داروخانه ها و فروشگاه های مجاز تهیه و از خرید دارو و کالاهای قاچاق و غیرمجاز خودداری کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران افزود: شهروندان می توانند با مشاهده هرگونه مواد غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته که در بازار عرضه می شود، مراتب را به شبکه بهداشت و درمان گچساران اطلاع دهند.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha