فیلم| افتتاح ۲۲ طرح مخابراتی در مراغه 

مراغه- ایرنا- همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۲۲ طرح مخابراتی در مناطق شهری و روستایی مراغه با ۱۳۷ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید. 

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه روز دوشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح‌ها شامل ارتقای تکنولوژی زیرساخت‌های مخابراتی و اجرای طرح اختصاصی فیبر نوری است که با حضور نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری افتتاح شد.

«مرتضی مینویی» به افتتاح سه طرح شهرداری مراغه پس از طرح‌های مخابراتی هم اشاره کرد و ادامه داد: این طرح‌ها نیز «احداث خیابان گلها»، «توسعه شبکه آب خام و منبع یکهزار مترمکعبی» و «نوسازی پارک شادی» را شامل می‌شود.

فیلم| افتتاح ۲۲ طرح مخابراتی در مراغه 
آیین افتتاح نمادین طرح‌های شهرداری مراغه در پارک شادی برگزار شد

به گفته نماینده عالی دولت در شهرستان مراغه، در مجموع برای اجرای این طرح‌های توسعه شهری نیز ۲۴۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری هزینه شده است.

فیلم| افتتاح ۲۲ طرح مخابراتی در مراغه 

به گزارش ایرنا همزمان با هفته دولت امسال ۱۰۶ طرح سرمایه‌گذاری، زیرساختی و عمرانی در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

گفتنی است مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها چهار هزار و ۲۱۸ میلیارد ریال است و با بهره‌برداری از آنها، در مجموع برای ۱۳۲ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha