۶ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۰۷
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85580635
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضریب نفوذ گاز در روستاهای لرستان بیش از ۹۸ درصد است

بروجرد - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: وضعیت زیرساخت های گاز این استان مطلوب است، به‌طوری‌که ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان ۹۸.۷۸ درصد است.

به گزارش ایرنا، کرم گودرزی عصر سه شنبه همزمان با پنجمین روز هفته دولت و در آیین افتتاح گازرسانی به ۲۴ واحد صنعتی، تولیدی و کشاورزی بروجرد گفت: ضریب نفوذ گاز شهری در لرستان به ۹۹.۲ درصد می رسد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت طرح گازرسانی ۳۳ روستا در لرستان به بهره برداری رسید، گفت: برای تکمیل گازرسانی شهری ۱.۳ درصد باقی مانده است که عملیات گازرسانی آنها در حال انجام است.

گودرزی افزود: هم اکنون عملیات گازرسانی به ۸۷ روستا در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان با اشاره به اینکه متوسط کشوری نفوذ گاز ۱۲.۳ است، گفت: ضریب نفوذ گازرسانی در لرستان بیشتر از متوسط کشوری است و اکنون باید به سمت کیفیت در راستای تاب آوری و پایداری شبکه برنامه ریزی کرد.

وی افزود: در همین راستا ۲ طرح بزرگ در دست اجرا است که شرق و غرب استان را پوشش می دهد.

گودرزی گفت: همزمان با هفته دولت ۸۵ واحد صنعتی، تولیدی و کشاورزی به شبکه گاز متصل شدند که ۲۵ واحد سهم بروجرد بود.

افتتاح طرح بلوار جانبازان شهرستان بروجرد

از دیگر برنامه های حضور استاندار لرستان در بروجرد در هفته دولت، آیین افتتاح طرح بلوار جانبازان بود.

شهردار بروجرد در آیین افتتاح این طرح گفت: بلوار جانبازان به طول ۲ کیلومتر حد فاصل میدان شهید بازگیر تا پل اندیشه شهرستان بروجرد واقع شده است.

یحیی عیدی بیرانوند افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین با حضور استاندار مرکز پایش و کنترل ترافیک افتتاح شد که به گفته شهردار بروجرد اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال برای آن صرف شده است.

در آیین افتتاحیه این طرح، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، فرماندار و شهردار بروجرد، جمعی از مدیران کل حوزه ستادی استانداری لرستان و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.

استاندار لرستان در سفری یک روزه پس از شهرستان‌های ازنا و دورود ، عصر سه شنبه در شهرستان بروجرد حضور پیدا کرد و مورد استقبال فرماندار ویژه بروجرد و مسئولین این شهرستان قرار گرفت.

استاندار از طرح های عمرانی و اقتصادی بروجرد بازدید کرد و چندین طرح در حوزه های مختلف عمرانی، شهری، راهداری و صنعتی افتتاح کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha