مهران حاتمی به کاله پیوست؛ جمشیدی و «پذیرفته» راهی آمل شدند

تهران- ایرنا- قائم مقام باشگاه ورزشی کاله از همکاری با سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال ذوب‌آهن خبر داد و گفت: در روزهای آینده ۲ بازیکن خارجی به ترکیب ما اضافه خواهند شد تا با قدرت وارد رقابت‌های لیگ شویم.

محمدجواد فانی چهارشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا از روند آماده‌سازی کاله برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال خبر داد و اظهار داشت: برای این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با مهران حاتمی یکی از مربیان بادانش و توانمند بسکتبال به توافق رسیدیم و او امسال سکان هدایت تیم ما را بر عهده خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سئوال که مدت قرارداد همکاری طرفین بر چه اساس خواهد بود و برای جذب بازیکنان خارجی چه برنامه‌ای دارند، اضافه کرد: مهران حاتمی از چهره‌های شناخته شده بسکتبال ایران است و امسال این فرصت را داریم تا از تجربیات این مربی بهره‌مند شویم. قرارداد ما روی کاغذ یک ساله است اما همه چیز به تعامل بین طرفین باز می‌گردد و بدون شک با کسب نتایج خوب، این همکاری ادامه خواهد یافت. در مورد بازیکنان خارجی هم باید بگویم در حال بررسی شرایط هستیم تا بهترین گزینه‌ها را جذب کنیم و از ابتدای لیگ،‌ با قدرت کار خود را آغاز خواهیم کرد.

قائم مقام کاله یادآور شد: با تدابیری که در دستور کار بود، ترکیب اصلی تیم خود را حفظ کردیم اما در این فصل ۲ بازیکن خوب دیگر را هم به خدمت گرفتیم که در رقابت‌های امسال محمد جمشیدی و «سجاد پذیرفته» برای کاله به میدان خواهند رفت و چند مهره دیگر را هم در روزهای آتی جذب می‌کنیم تا ترکیب تیم ما برای این فصل کامل شود. البته در راستای سیاست‌های بلند مدتی که در دستور کار داریم، در صدد هستیم تا چندجوان مستعد و شایسته را هم به خدمت بگیریم تا با فضای لیگ برتر آشنا شده و شناخت کاملی به این شرایط داشته باشند تا در صورت نیاز و صلاحدید کادرفنی، از ظرفیت‌های آنها هم استفاده کنیم.

فانی درباره زمان آغاز تمرینات این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال نیز گفت: با توجه به اینکه زمان شروع رقابت‌ها ۵ مهر اعلام شده است، در صدد هستیم تا در روزهای آتی تمرینات تیم را آغاز کنیم تا بازیکنان با شرایط مناسبی وارد رقابت‌های لیگ برتر شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha